Windows Update

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi mestari 13.10.2002.

1. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun menen Windows:sin sivuille ja sitten se sivu etsii automaattisesti juuri minun koneen päivitettävät tiedostot, niin kannattaako kaikki päivitettävä imuttaa...esim. explorer selain 5.5 jne. Olen kuullut että uudemmat explorer selaimet olisivat jotenkin huonoja....?!?!?
    Esim. äsken latasin "Win98 pelit" ja "Eurolaskin"

Että kommenttia siihen selain hommaan.....

KIITOS ETUKÄTEEN!

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Explorer 5.5 on ihan ok, 6 versiosta on kuulunut ajoittain kummia. Itse kyllä olen antanut Updaten päivittää koneen enkä ole huomannut siitä olevan haittaa, toki on kyllä hyvä syynätä läpi mitä kaikkea se sieltä päivitettäväksi ehdottaa.

4. ZargoX

ZargoX Guest

itse olen päivittänyt windows updatesta kaikki turvapäivitykset. IE päivityksiä en ole hakenut, koska en IE:tä käytä. Turva päivitykset kannattaa ainakin hakea.

5. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jelppikääs vielä...
    Kannattaako ladata sellanen kun "Windows IDE-kiintolevyn välimuist-pakkaus"?
    En tajuu mitä hyötyä tuosta ohjelmasta olisi...

KIITOS ETUKÄTEEN!

6. Easycola

Easycola Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    Eli copy%pastea tähän mestarille:

"Windowsin IDE-kiintolevyn välimuisti -pakkaus kiertää äskettäin havaitun ongelman, joka koskee tietokoneita, joissa on Windows 98 Second Edition -käyttöjärjestelmä, IDE-kiintolevy (Integrated Drive Electronics), suuri välimuisti ja uusi tehokas suoritin. IDE-kiintolevyt varastoivat levylle kirjoitettavat tiedot laitevälimuistiin (väliaikaiseen muistiin) ja kirjoittavat tiedot kiintolevylle myöhemmin. Tällaisten tietokoneiden tietoja saatetaan menettää, koska tehokas suoritin sammuttaa tietokoneen niin nopeasti, että kiintolevy sammuu, ennen kuin välimuistissa olevat tiedot ehditään tallentaa. Päivitys lisää kahden sekunnin viiveen sammutukseen. Tämän viiveen aikana kiintolevyn välimuistin sisältö ehditään kirjoittaa kiintolevylle. Lataamalla pakkauksen lisäät sammutustoimintoon pienen viiveen, joka estää tietojen menettämisen."

Eikös tuo ole aika selvästi sanottu mitä sillä ajetaan takaa. eri asia on sitten, onko siitä hyötyä sinun tapauksessa, mutta ei sen asentamisesta mitään haittaakaan ole. Lisää siis vain 2 sekunnin viiveen sammutukseen.

Jaa tämä sivu