Minulla on alkanut ilmetä nyt uusi outo ongelma. Tällä hetkellä käytän windows vistaa (32bit), sitä ennen käytin windows 7 (32 bit ja 64 bit). Kaikissa kyseisissä käyttöjärjestelmissä tulee koko aika sama ongelma. Surffailen vaikka netissä tavallisesti ja yhtäkkiä kaikki ikkunat tilttaavat eli mistään painikkeesta ei tapahdu mitään, ainoastaan hiiri liikkuu. Kaikkien ajurien ainakin pitäisi olla asennettu ja toiminnassa, koska ne ovat toimineet ennenkin hyvin. Koneeni on Hp pavilion m9365, sen tiedot löydät tästä linkistä http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...&dlc=en&cc=sg〈=en&product=3757527#N868 Tämä ongelma siis alkoi ilmetä vain yhtäkkiä "seiskassa" noin kolme viikkoa asennuksen jälkeen, ajattelin että uudelleen asennus auttaisi, no se ei auttanut. Sitten asensin 64-bittisen seiskan vain katsoakseni toimiiko se ja taas ilmeni sama ongelma. Nyt asensin vistan takaisin koneelleni ja siinäkin tulee sama ongelma. Edit. Ainut tapa saada tilttaus loppumaan on kun painan ctrl alt del kautta tehtävienhalinnan päälle ja suljen sen ikkunan nopeasti.
Mulla on tällä hetkellä englannin kielinen windows vista, mutta mulla on ollut myös suomenkielinen. Siinä suomenkielisessä mulla oli kans noitten service packien kanssa ongelmia.
Miksi pitäisikiään, kun teillä ei selvästikään ole muuta kuin kämänen OEM-lisenssi? Ja tämä liittyy mitenkään mihinkään...?
Vistan elinkaari on suunniteltu kestämään vuoteen 2012. Microsoftin mukaan Vistan myynti lopetetaan vuonna 2011. Microsoftin tietoa.
Mitenköhän tämä teidän vista tappelunne liittyy minun ongelmaani? Olisi hyvä, jos joku yrittäisi edes auttaa minua.
Ei tästä sun päivitysvouhotuksestas ole minulle mitään apua, sillä ongelmani ei ole vistan päivityksistä kiinni,koska sama ongelma ilmeni täysin päivitetyssä windows seikassa.