Isäukko meni tyhmyyksissään asentaan tuon servicepack 2 koneelle, vaikka se ilmoitti, että asennuksen jälkeen kaikki ohjelmat eivät ehkä toimi oikein. Sitte se meni asentaan sen minun poissaollessani kotoa ja nyt on kone ihan sekaisin. Ei mene nettiin eikä mikään toimi oikein(Olen toisella koneella nytkin). Äijä sano että se loi jotaki varmuuskopioita tolle toiselle koneella ku se asensi sitä Service Pack 2. Pitäis vaan tietää missä ne varmuuskopiot on? Sammutti äskenkin itse itsensä... Miten saan koneen taas toimimaan? Alussa koneelle tulee tälläinen: VAROITUS "ATI-ohjauspaneelin alustaminen epäonnistui, sillä ATI-ohjainta ei ole ladattu eikä se toimi oikein. ATI-ohjauspaneeli sulkeutuu"....Nyt olisi hyvät neuvot kalliit.
Ota ensin XP:n palomuuri pois käytöstä(Jos koneella on jo palomuuri), se löytyy ohjauspaneelin Tietoturvakeskuksesta . Nyt netti ehkä toimiikin, hae näytönohjaimelle uusin ajuri Atin sivulta sekä päivitä myös virustorjunta/palomuuri. Ellet saa nettiä toimimaan voit poistaa SP2:n Lisää/Poista paneelista tai teet järjestelmän palautuksen aikaan ennen SP2 asennusta. Käynnistä> Kaikkiohjelmat> Apuohjelmat> Järjestelmätyökalut> Järjestelmän palauttaminen.