Laitoin koneelle Windows 7 beta version.. kaikki toimi aika pitkään ihan hyvin ja käyttöjärjestelmä päivitti itseään. yhtäkkiä tietokone alkoi sammuilemaan kun se oli ollut jonkin aikaa päällä... windows ei ehdi edes itse sammuttamaan konetta kun se jo sammuu.. eli näytölle ei ehdi tulla mitään kirjautumisesta ulos tms. tämä alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään koko perhettä. kaikki ajurit on päivitetty ja virustorjunta kunnossa mutta ongelma ei ole hävinnyt. osaisiko kukaan neuvoa asiassa?
siis tarkoitat että windows ei itse sammuta vaan kone? ruuvaappa sitten kone auki ja kattele löytyykö sieltä mitään vikaa? ja jos ei löydy niin nappaa kone päälle ja seuraa mitkä toimii ja mitkä ei, samalla voit puhdistaa koneen villakoirista jotka monesti sotkee paikkoja. itselläni kone sammuili kunnes tarkistin jäähdyttimen toiminnon joka ei todellakaan toiminut ja kone ei suostunut yhteistoimiin
koneessa on kaikki kunnossa.. prossun tuuletin on sopiva kun kone on kellotettu.. ja kaikki muutkin tuulettimet. se johtuu windowsista koska vistalla kaikki toimii normaalisti.. ja itse käytän win 7
Siis sammuu eli alkaa ohjelmallinen shut down, joka kaatuu kesken? Vai että kone sammuu eli winukka kaatuu? Beta on beta ja winukoiden tapa on ramaputua itsestään, johon auttaa vain käyttiksen uudelleen asennus alaken format se/ne osiot johon asennetaan.
winukka siis kaatuu vaikka kesken pelin tai kesken musiikin kuuntelun. ja jos vaikka jättää koneen päälle eikä tekis sille mitään niin se windows kaatuu...
Ei tulisi mieleenikään asentaa käyttistä kellotettuun koneeseen, varsinkaan winukkaa. Viritykset vasta asennuksen jälkeen... Ja toiseksi beta yms. eivät ole vielä "oikeita" vakiokäyttöön tarkoitettuja...