Mun WMP ilmoittaa tällaista kun yrittää katsoa elokuvaa: "ClassFactory ei tue pyydettyä luokkaa" Mitä pitäs tehdä? Pitäis olla codecit kunnossa...
Joo. En minä tuosta virhesanomasta tiedä, mutta tuolla "ClassFactory ei tue pyydettyä luokkaa"-ilmoituksella on myös vikakoodi, jonka mukaan $softin sivuilta voisi löytyä syy/selitys. Hakusanalla löysin tuollaisen http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;279129 . Loput saat miettia itse.
Mikäköhän versio WMP:stä? Mahtaakohan kaikki kodekit mitä leffa tarvitsee, olla kuitenkaan asennettuna? Käytä Gspot -nimistä ohjelmaa, mikä kertoo enemmän tietoa leffan tarvitsemista kodekeista ja etenkin directshow -kohdan avulla voit tarkistaa mikä WMP:n virheen aiheuttaa. Muuten, kannattaa käyttää WMP 6.4 -versiota, uudemmissa versioissa ei ole mitään hyödyllistä uutta leffan kuvanlaatua ajatelleen, ja 6.4 -versio on ainakin itselläni toiminut kaikkein vähimmillä ongelmilla. Saat sen esiin, kun kirjoitat suorita -kenttään mplayer2 ja painat enteriä.