tervehdys elikkäs nyt jotkut viisaat auttamaan minua kun ongelma on se että windows media player ei näytä kuvaa. ääni kyllä kuuluu! versio 9,10,11 kaikissa sama vika. jotkin .avi videot toimii mutta mitkään muut ei. muilla soittimilla esim media player classic toimii kaikki videot ilman mitään ongelmia! oon kokeillu ffdshow,divx total pack ynnä muilla kodekeilla eikä vaikutusta. kaikki äänet toimivat. niin videoissa kuin mp3/wma muuten asialla ei olisi niin väliä mutta tarkoitus on saada selaimen kautta katsottavat videot näkymään (esim. mtv3 netti tv) jos on jokin keino vaihtaa toinen ohjelma tähän(esim bsplayer) niin sekin ratkaisu kävisi
nyt kun kokeilin asentaa tuon bsplayerin niin selvisi se että ei sekään näytä kuvaa videoissa?! ainoastaan tuo media player classic toistaa kaikki videot. codeccina uusin ffdshow
Onko MPC:ssä jokin muu kuin Overlay käytössä? http://koti.mbnet.fi/raiska/tutorials/mpc/12.png Jos on niin overlay ei toimi. Tämä voi johtua siitä että käytössä on kaksi näyttöä ja väärät asetukset tai näytönohjaimen ajureissa on jotain vikaa (näytönohjaimen ajurien päivittäminen auttaa).
YEE! kiitän ja kumarran! minulla on tv kiinni toisena näyttönä ja otin sen pois käytöstä niin heti rupesi videot toimimaan! mitenkäs tämä pitäisi säätää nyt että videot näkyisivät vaikka tv olisikin käytössä?