Windows Media Player 12 ja 2. Library - onnistuuko?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi TheDumbo 29.07.2008.

1. TheDumbo

TheDumbo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaimolta menee hermot kun ei löydä Media Playerin kirjastosta omia levyjään minun levyjen seasta. Onnistuuko toisen, vaihtoehtoisen kirjaston tekeminen? Jos vaimo haluaa esim. n. 100 levyä sisältävän oman kirjaston, niin ei ole oikein järkeä tehdä sen mittaista soittolistaa... Molemmat haluttaisiin kuitenkin käyttää samaa ohjelmaa.

2.  
  3. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Tuota noin....
    Taitaa kylläkin tuo WMP 11 olla viimeisin julkaistu Media Playeri.

Kyllä se soittoluettelo taitaa olla ainoa vaihtoehto tuolla ohjelmalla.

Itse suosittelisin tutustumaan ohjelmaan foobar2000 ;)

4. Afterlif

Afterlif Guest

..älä suosittele jotain yhtä paskaa kuin foobar :D ...

Älä tee mitään toisia kirjastoja, osta vaimollesi uusi kone! =D..omat koneet niin ei tarvii riidellä niistä musiikeista...

5. TheDumbo

TheDumbo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Foobaria käytin pitkän aikaa ja musiikki kuulostaa ehkä pikkaisen terävemmältä kuin Media Playerissä, mutta ei kaikissa tapauksissa välttämättä edes kuitenkaan paremmalta. Media Playerissä tykkään erityisesti tuosta ominaisuudesta, että levyjen kannet saa hienosti näkyviin. Lisäksi hakutoiminnot ovat hyvät. Foobar ei suoraan sanoen ole kovinkaan käyttäjäystävällinen jos on n. 2000 levyä koneella, kuten allekirjoittaneella.

6. Afterlif

Afterlif Guest

Kyllä foobar ja muut on vähän... ;D Minä pidän erityisesti tästä Windows Media Player 11:sta, ominaisuudet, yksinkertaisuus, Suomenkieli ja ulkonäköä löytyy :D jos tarvitsee tekstitykset näkymään elokuvista niin esim. minilisäosa "DivxG400" riittää, mulla ei oo oikeestaan muuta ongelma nyt ollut kuin nuo DVD elokuvat ei kaikki suostu toimimaan minulla....

7. TheDumbo

TheDumbo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Musiikki Media Plyerillä ja elokuvat Veeälceellä. Lopetin kaiken visuaalisen puolen säheltämisen Media Playerin kanssa heti alkuunsa - niin paljon hankaluuksia, bugeja, etc. tuli vastaan. VLC on kaikilla osa-alueilla parempi. Myös musiikkipuolella Media Player kenkkuilee aina välillä, unohtelee tehtyjä muutoksia esim. mp3-tiedostojen ominaisuuksiin liittyen, etc. Toivottavasti seuraava versio olisi näiden suhteen hieman parempi.

8. Afterlif

Afterlif Guest

Jaa :D ....minulla taas kenkkuilee välillä toi VLC Media Player mutta Windows Media Player toistaa aina yhtä hyvin musiikin, WMV videot ei toimi hyvin koska on huono kone....teho ei riitä toistamaan... =D heh..

9. nokiapoju

nokiapoju Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsekkin olen mietiskellyt onko toisen kirjaston luominen samaan ohjelmaan mahdollista, mutta vielä en ainakaan ole törmännyt moiseen. Siispä suosittelen toiselle kirjastolle jotain toista ohjelmaa..

Tässäpä oma Top-lista:

1.iTunes
    2. foobar2000
    3. VLC-Media Player
    4. Winamp
    5. Windows Media Palyer

Perustelut:
    1. Selkeä, erittäin varma, helppo käyttää, metadatan muokkaaminen erittäin helppoa, kohtalaisen monipuoliset asetukset, tukee podcasteja, ja musiikin ostaminenkin käy helposti, suomen kieli.
    2. Erittäin kevyt, nopea, karu ulkonäkö, itse modattavissa, alku vaatii hieman opettelua, ei suomeksi.
    3. Erittäin kevyt, karu ulkonäkö, ei sisällä mediakirjastomahdollisuutta, erittäin monipuolinen, tukee streamista tallennusta, tukee videoiden muuntamista formaatista toiseen, sisältää monipuoliset codekit, ei suomeksi.
    4. Suhteellisen raskas, hidas, buginen, kopioitu paljon eri ohjelmista, tukee erillaisia lisäosia, käynnistyminen epävarmaa kohtalaisen selkeä käyttää, vanhemmat versiot tukee suomen kieltä, uudet ei.
    5. Epävarma metadatan kirjoitus, raskas, omapäinen, selkeä, ajoittain buginen, helppo käyttää, kohtalaisen monipuoliset asetukset suomen kieli.

Jaa tämä sivu