Windows Media Player 11 kaatuilee

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi kalmari90 06.10.2007.

1. kalmari90

kalmari90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mikähän on pielessä, kun wmp 11 kaatuu ainakun yrittää katsoa jonkun videon, se myös kaataa kaikki selaimet jos yrittää netissä katsoa jotai videoita jotka käyttävät wmp. Koko ohjelma ei edes lähde käyntiin kun käytössä on ne uudemmat perus skinit. Sain jotenkin playerin aukeamaan vanhoilla skineillä ja nyt sen saa auki, mutta kun videoita yrittää toistaa ohjelma kaatuu. Ja olen huomannut, kun menee wmp astuksiin ja sielt laajennukset välilehti on tavallaan lukkiutunut tai jumissa eli sitä ei voi avata vaikka kuinka sitä naksuttaisi. Eli vissiinkin joku laajennus on sen sekoittanut, mutta enpä mitään laajennuksia ole pahemmin asennellut. Olisiko kenelläkään uudelleen asennus ohjeita se voisi auttaa? käytössäni on muuten windows vista.

2.  
  3. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Enpä osaa muuten auttaa, kun en Media Playeriä käytä, kuin että muutama päivä sitten ilmestyi Media Player 11 luotettavuutta parantava päivitys. Kenties se auttaisi?

Windows Vista -päivitys (KB941651)

Viimeksi muokattu: 06.10.2007
  4. kalmari90

kalmari90 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikki päivitykset olen asentanut windows updaten kautta. Ja minäkään en muuten tota playeri tarvitse, mutta tietyt video tiedostot internetin kautta katsottaessa tuntuvat kyseistä playeriä vaativan. Esimerkiksi gametrailers.com sivuston suurin osa videoista käyttää wmp. Vai tietääkö kukaan mitään vaihtoehtoista ohjelmaa noiden videoiden katsomiseen?

5. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Päivityksestä sen verran, että tarkista silti että onko sinulla oikeasti tuo päivitys, sillä ainakaan itselleni Windows Update ei tuota tarjonnus, vaan piti itse hakea (en tosin jaksellut vielä asentaa).

Jaa tämä sivu