Windows Me scandisk TILESSÄ??

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi vellu-m 12.10.2004.

1. vellu-m

vellu-m Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kun sammutan koneen väärin niin scandiski tulee normaalisti MUTTA SE EI MENE LOPPUUN OLLENKAAN VAIKKA VENAIS TUNNIN pääsen pois scandiskistä kyllä peruuta napilla...!! ennen on toiminut

ONKOS KELLÄÄN VINKKIÄ!?!?!?

2.  
  3. Snäksi

Snäksi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuka käyttää vielä Me? Varmaan paskin windows ikinä ja toi ongelma ei varmaan lähe ilman uudelleen asennusta...

4. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse asiassa käytin Me:tä vielä vuoden alussa. Kaikista toimivin Windows omassa käytössäni (video- / audioeditointi) ellei sitten puhuta W2K:sta tai XP:stä ;-)

Win98 piti käynnistää päivittäin uudestaan. 98Se ei edes asentunut updatena. Me piti käynnistää uudestaan vain viikon välein. XP Pro tosin voi olla päällä lähes kuukauden yhtäsoittoa ennenkuin tahmaus käy ylivoimaiseksi. W2K oli hetken serveri käytössä kunnes LINUX korvasi sen.

5. vellu-m

vellu-m Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minä käytän ME:eetä koska se on mun mielestä paljon parempi kun toi XP... VIHAAN XP:eetä!!

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Sammuta kaikki ohjelmat taustalta pois kummittelemasta ja aja sitten scandisk.

7. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kokeile vikasietotilassa scandiskiä, ja jos joku softa käynnistyy viel vikasietotilassakin sammuta se, ja ota näytönsäästäjä ja virran säästö ominaisuudet pois päältä scandiskin ajaksi.
    jos ei viel vikasietotilassakaan.. niin käynnistä korpulta/cd:ltä ja suorita se scandisk dos -tilassa.

Jaa tämä sivu