Windows live messengerin päivitys/lataus ei onnistu?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi kpah 29.06.2010.

  1. kpah

    kpah Member

    Liittynyt:
    29.06.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yritin päivittää uudemman version messengeristä mutta aluksi se ilmoitti että minulla on uudempi versio (vaikkei näin ollut) ja lopulta poistin kaikki windows liven osat pois mutta silti messengerin lataus ei onnistu, ei myöskään vanhemman version. Pääsen kirjautumaan sinne sisään hotmailin kautta, mutta voin vain viestittää pikaviesteillä (vai mitä ne sit on) mutten pääse itse messengeriin eli minulla on live ID tunnus mutta messenger ei toimi silti... ja lataus ilmoittaa ettei live callia voitu asentaa jne...Tietäiskö joku neuvoa ja jos kirjotukseni on sekavaa :) tai tarvitset lisätietoja niin mielelläni vastailen...
     
  2.  
  3. Timbe91

    Timbe91 Regular member

    Liittynyt:
    19.08.2005
    Viestejä:
    348
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. kpah

    kpah Member

    Liittynyt:
    29.06.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    K
    kiitos, yritin mut ei ladannut sitä, luki että menee muutama minuutti mut vaikka latasin vaikka kuinka kauan ei onnistunut..
     
  5. Timbe91

    Timbe91 Regular member

    Liittynyt:
    19.08.2005
    Viestejä:
    348
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. kpah

    kpah Member

    Liittynyt:
    29.06.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  7. Timbe91

    Timbe91 Regular member

    Liittynyt:
    19.08.2005
    Viestejä:
    348
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm.. tuo kuulostaa ihan siltä, että selaimessa on jotain vikaa. Mitä selainta käytät? Onnistuuko muiden tiedostojen lataus ihan normaalisti? Testaa ladata tuo tiedosto jollain muulla selaimella esim. Internet Explorerilla jos se auttaisi.
     
  8. kpah

    kpah Member

    Liittynyt:
    29.06.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Firefoxia ja kyl muiden lataus onnistuu, latasin yahoo messengerinkin ja sekin onnistui ja muutki. Yritin explorerilla mut ei onnistunu silläkään. Kun lataus on valmis tulee ilmoitus että on ongelmia näiden asennuksessa: Windows Lice Call...tuotteen asennuslähdettä ei voi käytää....ja Microsoft Visual Studio Runtime....minulla on ID- tunnus jo olemassa koska minulla oli msn aikaisemmin, ennenkuin aloin yrittää päivitystä, joten jos vaikka kirjaudun hotmailiin voin sieltä kirjautua myös msn.riin mutten kuitenkaan pääse siihen sisälle vaikka kirjautuminen onnistuukin ja voin kirjoittaa pikaviestejä (tai mitä ne onkin) joten vaikuttaako toi hotmailin olemassaolo siihen joenki ku kuuluu siihen kuiteski, olen kyl olen poistanut kaikki windows live tiedostot...yritn ladata vanhempaakin versiota msn.stä mut ilmoittaa että minulla on jo uudempi versio, vaikka kaikki olisi poistettu..
     
  9. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Taitaa käyttis sekoilla, kokeile aluksi järjestelmän palautusta. Jos ei auta, niin käyttiksen uudelleen asennus pitäisi auttaa.
     

Jaa tämä sivu