Windows Live Messenger

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi PETE11 20.04.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    28
    Moikka....

Asiani koskee Windows Liveä ja varsinkin siinä ölevaa mesengeriä.Mulla tulee jatkuvasti siitä virheilmoituksia.Se useimmiten katoaa multa tuon virheilmoituksen seurauksena käynnissä olevista ohjelmista,vaikka olen sen asetuksissa hyväksynyt sen avattaviin ohjelmistoihin kun internet on auki.

Nyt se kyllä toimii,vaikka näitä virheilmoituksia tulee.Eilen olin tosin hätää kärsimässä.Multa katosi koko ohjelma.Kun menin hotmailiin näin kyllä esim verkoston,profiilin jne.Mulla ei silloin näkynyt minun ohjelmakansiossa tätä ohjelman kuvaketta l Windows live ohjelmia.Kuitenkin näin ne tuolta hotmailin sivustolta namä:profiilit,verkostot jne.Mutta mesengeriä en saanut esille.Menin ohjauspaneelin kautta ohjelmiin ja en sielläkään nähnyt niitä.Näitä windows live ohjelmia.Yritin ladata sen uudestaan,mutta en saanut ladattua.Tai ladattua sain,mutta en löytänyt niitä.Niinpä jouduin palauttamaan luodulla image levyllä tiedostot,missä ne olivat ennen tätä ongelmaa..Jatkoa
    "Näkyy nuita virheilmoituksia tulevan,kun mese on auki ja siirryn omaan kiintolevy kansioon"...

Haluaisin hiukan neuvoja tai ohjeita....

Viimeksi muokattu: 20.04.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu