Eli nyt ongelmana on se, että minulla ei ole tuo "mitä kuuntelen nyt" edes käytössä tai mitään, ja minulla silti näkyy että minulla soi yksi kappale, ja kun yritän laittaa sen toiminnon päälle, Messenger kaatuu. ja aina käynnistäessä tulee tämä viesti: "Avainta HKEY_LOCAL_MACHNIE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\UIPlugin\(Rekisteri avain) ei voi avata. Varmista että käyttöoikeutesi riittävät avaimen käyttöön." Koneessa pyörii vista. Ja kyllä pitäisi käyttöoikeudet riitää sillä ei ole muita käyttäjiä
Asentasinhan minä jos pystyisin, mut enpä voi poistaa/uudelleenasentaa MSN, eikä suostu asentamaan vanhempaa versiota
Kokeile antaa oikeudet. Avaa rekisterieditori kirjoittamalla regedit ja painamalla Enter. Etsi ko. avain ja klikkaa hiiren oikealla ja valitse oikeudet (Permissions). Anna Järjestelmänvalvojalle kaikki oikeudet eli laita rastit. Käyttäjillä (Users) pitäisi olla lukuoikeudet. Myös Järjestelmällä (System) näyttää olevan täydet oikeudet omassa koneessani. Voisi harkita tämänkin kokeilua: Suojausasetusten palauttaminen niiden oletusasetuksiksi Ainakin, jos on muitakin ongelmia. En tiedä voisiko tuosta tulla jotain ongelmiakin:
...Ja voit jutella pidginillä kavereitten kanssa vaikka heillä olisi msn, pidgin on kuin kevyt ja yksinkertaistettu versio mesestä, ja sillä voi myös jutella esim ircissä ja muissa keskustelu ohjelmissa.