Windows hävitti kaikki codecit?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi onkonäin? 09.04.2005.

1. onkonäin?

onkonäin? Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei!

Mitä ihmettä on tapahtunut koneelleni? Vaikka yritän asentaa FFDSHOW:n codec paketin, Nimo codec paketin tai vaikka k-lite codec packetin. Niim missään tapauksessa en saa esim. virtual dubissa näkymään mitään muita codecceja kun jotain ihan "paskoja" mikkicodecceja. Onko kenelläkään sattunut vastaavaa? Mitä tehdä?

Olen yrittänyt poisaa ensin kaikki codecit ja asentaa sitten esim. FFDSHOW:n uudellee, mutta ei auta. Tämä siis kaikissa pakkausohjelmissa ja kaikilla videoilla. Spywarea eikä viruksia ole koneella.

2.  
  3. Juuseri

Juuseri Guest

Minulla myös ollut ongelmia codecien kanssa, olen asentanut ffdshown jo monta kertaa ja tekstitykset toimivat jonkin aikaa mutta melkeinpä aina uudelleenkäynnistyksen jälkeen elokuvien tekstitykset eivät toimi, ja kuva näkyy "mosaiikkina", vihreänä ja välillä ties minkä värisenä. Winkkari asennettu uudelleen vajaa kaksi kuukautta sitten. Alkaa jo kyllästyttää, onkohan Linux puolella näitä ongelmia?

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Teille molemmille neuvoksi et ensinnäkin poistatte joka ainoan codec packin sieltä koneelta. Sen jälkeen rekisterin siivous vaikka [bold]EasyCleaner[/bold] ohjelmalla + koneen boottaus.

Sitten ne codecit... Jos vain katsotte leffoja ni [bold]FFDSHOW[/bold] ja [bold]AC3[/bold] riittävät. Jos pakkaatte tai muuten muokkailette niitä pätkiä ni tuohon lisäksi erillinen [bold]DivX[/bold] ja [bold]Xvid[/bold] codec. Eikä mitään ihmeen nimoja tai k-lite packeja.

Ja tuohon tekstityksiin suosittelen käyttämään joko [bold]BsPlayer[/bold]in tai [bold]Media Player Classic[/bold]in omaa tekstitys tukea.

Viimeksi muokattu: 15.04.2005
  5. shield

shield Guest

ffdshown lisäksi suisittelen muutenkin pitämään koneella xvid codekin.

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    FFDshow:sta VfW tuki päälle jos esim virtualdub:illa haluaa kuvaa esiin.

Jaa tämä sivu