Windows ei tunnista nettiyheyttä.

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi CheodR 11.01.2008.

1. CheodR

CheodR Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun windows ei tunnista mun nettiyhteyttä, sen takii mun mese ei toimi, kun painan vianmääritystä messengeristä, se valittaa jotain että en ole yhteydessä oletusyhdyskäytävään(?) ja tämän ongelman takia en myöskään pysty aktivoimaan windowsia, ja nyt luultavasti en pysty edes asentamaan Crysiksen uutta patchia tämän takia. Ennen kun sain uuden koneen netti toimi hyvin eikä ollut ongelmia minkään kanssa. Minulla siis toimii netti ihan normaalisti mutta windows ei kai vaan tunnista sitä koska en pysty aktivoimaan windowsia ja messengeri ei toimi.

2.  
  3. evoevo

evoevo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ootko varmasti LAN tai WLAN ajurit asentanu? Jos et, asenna ne ensin niin toimii.

4. CheodR

CheodR Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu asensin jonkun generic marvell yukon chipset based ethernet controller, mikä tuli emolevyn ajureitten messis. oon kokeillu myös uninstalloida tuon mutta sit ei toimi netti ollenkaan.

Viimeksi muokattu: 11.01.2008
  5. Grammari

Grammari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä on myös tuo kyseinen Marvell Yukon -merkkinen verkkokortti ja tuntuu, että nettiyhteydessä jotain vikaa. Nettiyhteys pätkii ja Firefoxissa usein yhteysongelmia. Ajureita on tullut uusiks asennettua, mutta ei tunnu auttavan. Josko täältä löytyisi muitakin samoista ongelmista kärsiviä.

Jaa tämä sivu