Windows 7 käynnistys ongelma

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi jedifani 31.05.2012.

  1. jedifani

    jedifani Member

    Liittynyt:
    31.05.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on kannettavassa semmonen ongelma etä kun koneen käynnistän siihen tulee kaikki normaalit jutut mutta kun se on mennyt kohdan jossa lukee että windows käynnistymässä niin siihen tulee musta ruutu jossa näkyy vain hiiren nuoli tai mikä se on ja olen odottanut jonkin aikaa eikä mitään ole tapahtunut ja lisäksi olen kokeillut vikasietotiloja mutta sama ongelma.Läpärin valmistaja on Fujitsu
    ja takuu menee syksyllä ohi ja malli taisi olla Fujitsu lifebook Ah530.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Yksi tavallinen keino olisi asentaa koko Windows uudestaan joko itse tehdyillä palautuslevyillä tai koneen palautusosion avulla. Silloin tosin kaikki omat tiedostot mpoistuvat, mutta nehän on luonnollisesti varmistettuna kahteen paikkaan.
     
  4. zipperi

    zipperi Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2004
    Viestejä:
    656
    Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Korjaus-CD ja siltä suoritettu käynnistyksen korjaus voisi auttaa. Tai sitten palautus edelliseen palautuspisteeseen.
     
  5. jedifani

    jedifani Member

    Liittynyt:
    31.05.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No minulla ei ole palautuspisteitä koska muisti vähissä ja minulla ei ole korjauslevyä mutta on windowssin uudelleen asennuslevy mutta epäilen aukaiseeko windows sen asennuksen kun en ole pannut päälle siihen mitään automaatti asennusta
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Jos sinulla on kerran Windowsin asennuslevy, niin asennuksen pitäisi alkaa kun laitat levyn koneeseen ja sen jälkeen buuttaat koneen levyn kautta. Se onnistuu yleensä F12 tai F10 painikkeella, jota painetaan Bios ikkuna kohdalla ( Ennen Windowsin käynnistymistä).
     
  7. bravia

    bravia Member

    Liittynyt:
    01.11.2009
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä oli sama ongelma Seiskan kanssa että tuli pelkkä musta ruutu mutta annoin sen olla siinä muistaakseni useamman tunnin niin siitä se sitten verkkaisesti starttasi.
     
  8. jedifani

    jedifani Member

    Liittynyt:
    31.05.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no mä sain korjattua sen windowssin sillä uudelleen asennus levyllä ja mä oon nyt sillä konella mihin tuli se ongelma niin kiitos Vingeri avusta
     

Jaa tämä sivu