Kone ei suostu buuttaamaan levyltä. Kun käynnistää koneen kun asennuslevy on sisällä tulee musta ruutu jonka vasemmassa yläkulmassa on vilkkuva valkoinen alaviiva, eikä siitä pääse enää mihinkään. Koneen tiedot: Suoritin Intel Core2 Quad 2.50GHz Näytönohjain GeForce 8800gt
Onkos muistia tarpeeks? Tuo vaihe nimittäin kesti projektikoneessa tunnin, kun muistia oli vaan 1 Gt.
Eli ymmärsinkö oikein, että tämä ns. vaihe menee itsellään ohi kun vain odottaa tarpeeksi kauan? odotusaika riippuu muistin määrästä?
Kyllä se ainaski mun asennuksiin vaikutti. Omassa koneessa kesti tuo vaihe 3 gigalla vartin, ja tosiaan projektikoneessa tunnin, kun muistia oli vaan 1 Gt. Kannattaa siis malttaa oottaa.
Ei sen valkoisen viivan kuuluisi siinä kyllä ees varttia hillua 3 Gt:lla muistia. Mulla se tais häipyä parissa sekunnissa neljällä gigalla.
Olisi hyvät neuvot kalliit kun se ei siitä tunnu lähtevän ennen kuin tuomiopäivä koittaa.. joten? Kone on velipojan fujitsun läppäri muutaman vuoden takaa ja muistia tais olla se 3 Gb. Tarkempia speksejä en juuri nyt saa..
Je. Mulla oli sama ongelma, mut mulla lähti toimimaan kun otin mokkulan ja hiiren pois usb-portista ja buuttasin uudelleen.