WinAvi Video Converter 5.8

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi grande 14.07.2005.

1. grande

grande Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En oikein tiennyt minne tämä olisi pitänyt laittaa, joten laitoin sen tänne.
    Minulla on tuo WinAvi Video Converter 5.8. Mitäs mahtaa tarkoittaa kun muutan elokuvaa dvd-muotoon tulee aina ruutuun n.30% kohdalla:
    FlushBuf Now! ja siitä voi painaa OK mutta se sama tulee heti takaisin. Mistään ei tapahdu mitään. Koitan sammuttaa ohjelman niin sen jälkeen se ei vastaa ja joudun tehtävien hallinnan kautta sammuttamaan sen.
    Olen asentanut sen ohjelman ja astetta uudemmankin koneelleni noin 15 kertaa. Joka asennuskerran jälkeen voi muuttaa suurinpiirtein 5 elokuvan muodot ja sitten se sama alkaa taas. Olisiko mitään muuta tapaa kuin uudelleen asennus? Olisi kiva jos ei tarvitsisi 4 kertaa kuukaudessa asennella ja poistella sitä koneelta. Jos ei keneltäkään löydy minulle vinkkejä niin voisitteko kertoa minulle joitain vastaavia ohjelmia millä voi muuttaa elokuvat dvd-muotoon?
    KIITOS JO ETUKÄTEEN KAIKILLE AVULIAILLE!

2.  
  3. Lulu88

Lulu88 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niitähän on paljon. Jopa nerolla voit muuttaa dvd-muotoon sen leffan. Pistät vaan ruksin kun alat muuttamaan leffaa että ei polta sen muuttamisen jälkeen. Helppoa :)

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143

Jaa tämä sivu