Winampin muokattavuus?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi tireny 23.03.2008.

1. tireny

tireny Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aiemmin olen käyttänyt iTunesia, johon olen tottunut ja nyt yritän totutella käyttämään kevyempää winampia, johon haluaisin kuitenkin lisätä hyväksikoettuja ominaisuuksia iTunesista. Uskon, että tavoitteeni on mahdollinen, mutta en osaa vain käyttää softaa.

Eli ensinnäkin välillä ilmenee seuraava ongelma:

Yritän säätää Winampin asetuksia samalla kun musiikki soi. Yllättäen käynnistyy Windowsin Just-in-time debugging script editor joka sanoo ettei muisti riitä. Tästä en tajua yhtään mitään ja yrittäessäni sulkea sen, se käynnistyy aina uudelleen.

Tehtävienhallinnasta näen, että Winamp ei vastaa, vaikka musiikki soikin taustalla. Lopettaessani prosessin tuo ärsyttävä Just-in-time pysähtyy myös.

Eli ideoita, mikä tämä Just-in-time on ja mistä se johtuu, jotain googlesta lueskelin, että johtuu video script fatal errorista tjsp.

Ja sitten se muokattavuus: haluaisin editoida biisejä siten, että voin leikata alusta tai lopusta kohtia pois ts. päättää biisien aloitus- sekä lopetusajat, mutta tätä en Winampilla osaa tehdä, toivottavasti joku osaa neuvoa.

Toinen ongelma on se, että mielestäni Winampiin on vaikeaa lisätä biisejä. Jos avaa kappaleen suoraan musiikkikansiosta, se ei jää mediakirjastoon. Ainoa tapa lienee tuo File -> Add media to library mutta siten kaikki lisätyn kansion biisit tulevat kirjastoon, vaikka haluaisin vain osan.

Mielestäni Winampin playlist kusee, tosin johtunee iTunesin ainaisesta käytöstä. Toivottavasti joku jaksaisi lukea tilitykseni ja neuvoa minua parantamaan audiovisuaalisia elämyksiäni ;)

2.  
  3. tireny

tireny Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin ja olisi hienoa, jos siihen saisi vielä kaksoiskappaleiden tunnistuksen, että sama biisi ei ole kolmeen kertaan libraryssä. ITunesissa tuon hoitaa helposti toiminnolla "näytä kaksoiskappaleet".

Kiitoksia avuista etukäteen :)

Jaa tämä sivu