WINAMP!

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi PETE11 07.04.2007.

1. PETE11

PETE11 Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka!

Mulla on käytössä tämä edellä mainitun ohjelman viimeisin vakaa versio.Taitaa olla jokin 5 alkava mallisarja.Olen ollut siihen todella tyytyväinen eiliseen päivään asti.Nyt on ilmentynyt sellaisia vikoja,kun avaan ohjelman esim.pikakuvakkeesta,en saa sitä mitenkään toimimaan.Se suorastaan on tarttunut kuvan muodossa näyttööni.En pysty hakemaan sillä musiikkikansioita tai soittamaan sillä mitään.Se on vain jämähtänyt paikalleen.En voi edes sulkea sitä.Ainoaksi keinoksi,on kirjautua ulos koko järjestelmästä ja hetken päästä kirjautua uudelleen.Se auttaa sen verran että saan winamp poistettua hetkeksi,mutta tämänkään jälkeen se ei toimi.Olen yrittänyt poistaa tätä ohjelmaa ja ladata sen uudestaan,mutta aikansa se toimii kunnes,tässä tulee esiin nämä luetellut viat!Mitä teen tai mitä neuvoksi?Olen paininut tämän asian kanssa jo muutaman päivän!!! JATK.. Latasin tämän vanhemman version,kun sain hyvät vinkit.Liekö joku 292 tai jotain sinnepäin!Miten saa sillä kuulumaan kaupastasta ostamaani musiikki cd:n.En saa sitä kuulumaan. Varmaan joku asetuksissa on pielessä! Kun mulla on englannin kielisenä versiona,voisiko joku avustaa tai antaa tarkempia ohjeita,mikäli se korjaantuu asetuksista! Samoin,miten saan ostetun musiikki tuotteen tallentaminen wimampiin!Eli miten saa kappaleen nimet esittäjineen tallennettua.Toivon hieman avustusta!

Viimeksi muokattu: 11.05.2007
  2.  
  3. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Eli ongelma ilmenee version 5.33 kanssa?
    Pro vai Basic versio?

Kokeiles tätä versiota. Vanha "kevyt" musiikki soitin...

4. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laitan samaan ketjuun, eli onko yleistä että kaikissa kokeilemissani 5 versioissa Winamp tekee crashin, eli tulee ilmoitus että tuotteen käytössä on ilmaantunut ongelma, ja tuote on suljettava silloin kun yrittää katsoa/kuunnella Winampin omia nettilähetyksiä, esim. niitä radioita kuunnellessa, mainoksen jälkeen tulee heti crash, vaikka olisi palomuuritkin pois piältä... Versio on siis 5.33 tällä hetkellä mutta ei näytä toimivan missään vitosen versioissa, mutta vois kokeilla jos jollain ois linkkii vanhempiin...

5. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    @LoBer
    Eli laita IE:n asetukset oletuksiksi.

6. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenköhän taas se vaikutta :D Mut koklataan...

7. LoBer

LoBer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimi loistavasti ! Kiitokset Betrayd:ille!

8. JJ_Niemi

JJ_Niemi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hain tossa muutama päivä sitten uusimman version (5.35) ja jos laitan sen päälle, se syö valtavasti muistia, noin 150Mbit lepotilassa. Normaalisti toi muistin kulutus on ollut tossa 60mb paikkeilla, toiston ja monen kappaleen playlistin aikana.

Hain vanhemman version (5.21) joka ei toiminut sitten ollenkaan ja lopulta koitin sitä versiota, joka viimeksi toimi eli 5.34, mutta nyt sekin vie tavattomasti muistia 120mb.

Winampin asetuksista olen koittanut säätää ohjelmaa kevyemmäksi, mutta siitä ei ole ollut apua myöskään. Ainoa mitä tapahtu oli että itse Winammp alkoi tökkimään mukavasti vaikka se kuluttikin koneen muistista yli 10%.

Missä mahtaa olla vika ja millä sen korjaisi?

Edit: Buutti auttoi :D Kiitoksia kumminkin kaikille.

Viimeksi muokattu: 08.06.2007
  9. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Toi on yli 100Mbit enemmän kun mulla soiton aikaan.

Hyvä että boottaus auttoi.

Jaa tämä sivu