Minulla välillä kun suljen Winampin, Winukka heittää virheilmoituksen "winamp on suorittanut...". Tämä tulee myös välillä kun otan Play File -> joq kappale. Kaikkein ärsyttävin on kuitenkin edellisessä tapauksessa joskus tuleva sininen kuolemanruutu joka ilmoittaa käynnistämään koneen uudestaan. Mistäköhän ongelma voisi johtua?
Mikä versio winampista? Ja onko ongelma ollut kauan? Itse käytän 2.91 (vieläkin ja ikuisesti varmaankin) ja n. viikko pari sitten alko nuo ongelmat, mut eilen hävisivät ihmeellisesti :/ Mut, jos käytät vitosta, ni päivitä uusimpaan versioon.
Joo mullakin oli tuommoisia ongelmia noilla winamp vitosen beta versioilla.. mutta kun hommasin 5.08 niin ongelmat hävis!
Download.comista löytyy yleensä vakaimmat versiot. Mulla oli kanssa samaa ongelmaa ja Winamppi tiletti vähän väliä ja hävitti just tehdyn soittolistan. Sitte imutin Download.comista jonku muutaman päivityksen verran vanhemman version ja se sitte oli vakaa.
Olen päivittänyt pariinkin otteeseen, tällä hetkellä taitaa olla 5.08 Winampin kotisivuilta... Pitää kokeilla sitä DL.comia jos vaikka auttaisi