winamp nettiradio

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi mydoom 18.04.2006.

1. mydoom

mydoom Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sellaista vaan kysyisin että yritän kuunnella tota klf ja se pätkii aika pahasti niin voiko sitä itse jotenkin vaikuttaa jollain säädöllä että se ei pätkis vai onko se pelkästään kiinni serveristä?

2.  
  3. yimanya

yimanya Guest

Serveristäkin voi olla kiinni, mutta useimmiten noi pätkimiset kai johtuu liian hitaasta nettiyhteydestä. KLF:llä näemmä ei ole enää sitä 96 kbps streamia, joka tietty syö puolet vähemmän kaistaa kuin 192 kbps streami. 192 kbps vie noin 23 kt/s eli yhteysnopeuden olisi hyvä olla vähintään 512 kbps (=64 kt/s), jos samalla haluaa surffailla netissä. Kuinkas nopea netti sulla on? Voishan tietty jollain netlimiterin kaltaisella ohjelmalla rajoittaa esim. selaimen käyttämää kaistaa.

4. mydoom

mydoom Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kaistaa löytyy multa 8M/1M elisan( ei kyl tunnu siltä).

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Winamp:ista voi kasvattaa noita Buffer arvoja,
    Plugins ja Input alta oikea plugari (yleensä siis MPEG audio decoder)
    ja sitten Streaming välilehti
    ja katsoa auttaako asiaa.

6. yimanya

yimanya Guest

Oletuksena tuossa näyttää olevan 64 KB, joka on kyllä aika vähän. Pitääpä itsekin nostaa tuota vaikka 256 KB:hen.

7. mydoom

mydoom Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyl se vähen auttoi, mutta jotain 10s kerkee kuunnella musaa niin tulee bufferi juttu.

8. yimanya

yimanya Guest

Kuuntelin äsken ongelmitta KLF:ää vartin. Ei ainuttakaan skippausta, joten KLF:n servereissä tuskin on vikaa. Mitä muita kaistaa vieviä ohjelmia sulla on päällä kun kuuntelet KLF:ää?

9. mydoom

mydoom Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla oli käynnissä mese, mutta jotakin säädin tossa winampissa niin nyt se toimii.
    Ai niin soitin Elisaan että mix mulla on niin hidas yhteys niin ne sano että mulla on väärä adsl boxsi, niin hain uuden ja nyt pystyn käyttää koko kaistaa ;).

Jaa tämä sivu