Heippa! Onko kyseiselle ohjelmalle suomenkielistä käännöstä? Onko mahdollista,kun kyseisellä ohjelmalla on polttaminen mahdollista,että se häiritsee Neron toimintaa,koska mulla on sen kanssa vaikeuksia polttamisen suhteen....Sylkee ulos CD ja DVD:n(Nero7) Ei siis onnistu polttaminen... Jatk.... Jokin lisenssin vaatimus ilmoitus tulee tälle soittimelle aina välistä.En ole törmännyt tällaiseen ennen.Olen lisännyt musiikki kappaleita local mediaan ja playlistaan luonut kansiot.Nämähän pitäisi toimia ilman mitään lisenssiä.Se vaatimus tulee käsittääkseni Windowsilta!Mistä on kyse???
Kyseiselle winamp 5.531 -versiolle ei ole suomennosta, mutta muihin versioihin löytyy varmastikin. Tässäkin olisi google auttanut. Voi olla, että winamp häiritsee Neron toimintaa, jos olet asettanut Neron oletusohjelmaksi esim. tunnistettaessa cd-asemassa tyhjä cd-levy. Neron asetuksista pitäisi löytyä tyyliin täppä "aseta Nero oletusohjelmaksi" -toiminto tmv.
Tietäskö kukaan ku mul on tälläne Hp:multimedia näppäimistö jossa on kaikki "musiikki nappulat" mut ne ei toimi kun Windows media playerissä nii miten ne sais toimii Winampissa (5.531) on tosi hankala ku en winukan omasta tykkää ja winampissa tää ei toimi Se näppis: http://i2.photobucket.com/albums/y35/Tony1M/Keyboard.jpg Mallia KB-0630 Iso kiitos sinulle... EDIT: (PÄSSI KU OON NIIN KYSELIN ENNENKUN TEIN ITE MITÄÄN SAIN IHAN OMIN AVUIN TOIMII xD)