Ongelmana vaan sellanen juttu, kun Messengerissä mulla on se "Mitä kuuntelen nyt"-toiminto päällä, niin esittäjän tai biisien nimissä ä-kirjain näkyy d:nä ja ö-kirjain v:nä. Ennen on näkynyt ihan normaalisti, mutta nyt ei jostain syystä näy. Ei mikään suuri ongelma ole, mutta pistää vaan aina silmään ja ärsyttää. Vai tietääkö kukaan näkyykö ne kirjaimet sitten ihan ääkkösinä muille? Olisi kiva, jos joku voisi valaista pikkaisen asiaa...
Huomasin juuri, että Windows Media Player näyttää ääkköset, mutta Winampilla haluaisin kuunnella mieluummin. =)
Minä taas tahtoisin tietää että miten saan messengerin "mitä kuuntelen nyt" - toiminnon ottamaan sen kappaleen winampista.. kun tulee tuota mediaplayeriä käytettyä niin hirveän paljo.
Etsit winampin sivulta siihen sopivan plug-inin. Minulla "Toaster" niminen, versiota 2004 oleva plug-in, aina on toiminut.
Mites sais toimimaan winampin (5.32) messengerissä (8.0.0812.00) ei saa "mitä kuuntelen nyt" toimintoa päälle ilman windows media player 9:ä taikka uudempaa? Enkä kyllä rupea asentamaan sitä..