Eli siis minulla on Winamp ja siinä ei kuulu kuin kahdesta etukauittimesta ja subwooferista. Mutta sitten kun kuuntelen esim: Last.fm playerilla niin kaikista kuuluu :S ... Mutta en halua kommenttia "kuuntele sitten sillä last.fm playerilla" sillä se ei ole yhtä hyvä soitin ja siinä on huonompi äänenlaatu jotenka saako mistään esim: jotain plug-iniä jolla kuuluisi kaikista viidestä? Minun kauittimeni ovat: Logitch X-530 []bold[]EDIT: kauittimien nimi jäi sanomatta[/bold]
Kokeile tuolta. Käynnistä=> Ohj.paneeli=> äänet ja äänilaitteet=> vaihda kaiutinasetuksia=> laitteisto ja sieltä vianmääritys. Sieltä muutaki säätöä. Mulla samanlaiset kajarit, tuolta mää jotenkin sain ne pelaan. Ku vaan en muista tarkkaan säätöjä. :/ edit. Tai sit ne kiinni WinAmpin säädöistä, luultavasti.
Kokeilin tuota foobaria, en lämmennyt yhtään sille, vaikka siinoli monipuolinen equalitzeri. Pysyn Quintessentiaalissa, on kevyt, iTunes on todella raskas, vaikkas hyvä sekin on. edit. Kyllä sin Teleet vielä vaihdat kevyempään, kun uutuudenviehätys menee ohi. Vai? :=)
ööh...Menee kyllä aivan off topiciksi... Winamppia käytin ennen ihan hvä oli silloon mutta ei vaan enää innosta itunesilla kuuntelin ja kuuntelen joskus mutta se kuormittaa konetta aika pahasti kannattaa oikeesti koittaa BSPlayeria käy videojen ja musiikkien soittaminen...Kevyesti
BSPlayerissä ollut ongelmia, ainaskin juttua eri foorumeilla. Juu, mulla yo musiikkiin ja liikkuviin kuviin Media Player Classic, kuuluu MPC:llä kyllä musiikkikin. tais tulla topickia