Eli mulla on tossa Win98Se:ssä joku äänikortti en tiedä mikä ja eipä ole ajureitakaan ja äänikortissakaan ei oikeen lue mitn
Mitähän se ei oikein mitään on..äänikortin piirissä lukee varmasti jotain. ota kortti vaikka irti ja katsele tarkkaan.. laita vaikka tänne tietoja niin selvitetään ajuri. ja jos kone on joku "merkki" kone niin valmistajan tiedoista selviää ajurit.
Jooh. Dellin sivuille menin ja laitoin äänikortin tiedot niin heti löytyi hei kiitti. Epäilin ettei dellin oma äänäri mut se olikin
Eli mulla on tuommoinen dell optiplex gx110 win98se asensin siihen internet ajureita Belkin Wireless G desktop network card 802.11g kortille windows tunnistaa laitteen oikeana korttina mutta nettiin meneminen ei onnistukkaan IE on WIN98SE:N mukana tullut selain eli tarkemmin ottaen IE5
Löytyykö verkko? Verkon asetukset ok? (kortin mukana tulleella softalla asetukset ok? 98 ei tue kuin kortin oman softan avulla langattomia verkkoja) Belkinin ajurit 98:lle? Lataa toisella koneella IE6 sp1 http://www.microsoft.com/downloads/...cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6&DisplayLang=fi
Eli kun yritän käynnistää belkinin softaa (Tukee WIN98SE:TÄ) sammuu välittömästi ? ja kortti on kunnoll paikoillaan kyseisen verkkokortin olen saanut joskus toimimaan samassa käyttöjärjestelmässä EDIT:Siis belkinin ohjelma sammuu välittömästi