Minulla nyt on windows 7 RC Ultimate English ja yritän ladata suomenkielista kieltä winukkaan ja ongelma on että kun löydän latauslinkin niin käy latauslinkissä että tiedosto on poistettu sivustosta ja yritin ladata torrentilla niin se ei lataa ei jakajia niin tietäisikö joku toimivan linkin tai torrentin tai joku voi uploattaa suomenkielisen kielipäckin
tutkin joka paikan updatesta mutta ei löytynyt ja etsin kaikki mutta ei löytynyt kerro mistä sinä löysit sen eli pitää mennä Windows Updateen englanniksi...
ei mulla näy mitään kielipaketteja vaan 1 tärkeä 3 valinnaista päivitystä ja ne kolme ei ole kielipakkeja.
joo luin Windows 7 Ultimate ja Windows is activated ask for genuine microsoft software jotain tommosta luki.
No sitten niitä ei vain ole enää RC -versiolle saatavissa. Kenties aika siirtyä RTM, eli julkaisuversioon?
en jaksanu tehä uutta ketjua niin ajattelin kysyä täält nop+eesti kun jotenkin asiaan koskeekin. eli kun mun w7 on OEM versio ja oon lukenut että "OEM seuraa emolevyä, joten sitä ei voi asentaa toiseen koneeseen" . niin mietin et pystynkö siis prosessorin vaihdon jälkeen enään asentaa tätä OEM veriotani takaisin kun yksi komponentti on vaihdettu?