Onko mitään mahdollisuutta saada tv-out toimimaan kyseisellä kokoonpanolla. Eikö 2-näyttö ole sama kuin tv-out. Kun yrittää ottaa 2-näyttöä käyttöön ruutu pimenee ja kun näyttö tulee takaisin niin ruksi on poistunut ruudusta. Windowssin oma vianmääritys kehoittaa käyttämään yhtä näyttöä tai hankkimaan XP Pro:n. Onko mitään avuksi, vai Professionaalia asentamaan?
Kokeilin myös Saphiren omaa tv-out käyttöönottoa mutta mitään ei tapahtunut. Tv näkyy harmaana siellä Saphiren asetus-ohjelmassa. Olin aikeissa ostaa paremman kortin, mutta jos sekään ei toimi???
Kokeilin myös Saphiren omaa tv-out käyttöönottoa mutta mitään ei tapahtunut. Tv näkyy harmaana siellä Saphiren asetus-ohjelmassa. Olin aikeissa ostaa paremman kortin, mutta jos sekään ei toimi???
Mikset vain vaihda käyttistä pro:hon ? Ja kyllä luulis tuossa home:kin saavan toimimaan tv-outin. Oletko koittanu pistää telkkua klooniksi ?
Olen aika noviisi näissä hommissa. Eli mitä toi 'klooni' tarkottaa? Täytyy alkaa harkitsemaan Pro:ta, jos ei muuten apua löydy.