Win 7 käyttäjätilit

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Marko_67 20.12.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Marko_67

Marko_67 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässäpä kirjoittelee uusi Windows 7:n käyttäjä. Ostin eilen lapsille joululahjaksi HP:n läppäri, johon oli valmiiksi asennettuna Win 7. Ajattelin sitten tänään laittaa laitteen käyttökuntoon, ettei tarvitse jouluaattona sitten hikoilla asian tiimoilta.

Käynnistelin jännittyneenä koneen ja kaikki meni oikein hienosti. Asensin langattoman verkon ja loin kaikille perheenjäsenille omat käyttäjät. Käynnistin masinan uudelleen ja tarkoitus oli testata, että kaikki toimii edelleen. Järkytys oli kuitenkin suuri, kun niiden itse luotujen käyttäjien sijaan ruudulla komeilee viesti "käyttäjänimi tai salasana on virheellinen". Mitä hel...? Painoin " vaihda käyttäjää" ja näkyviin tuli käyttäjä "Kiosk" ja "toinen käyttäjä". Edelleen mitä vi..ua?

Tälle toiselle käyttäjälle kuitenkin kelpasi kaikkien muiden käyttäjänimet paitsi minun omani. Sitten kun valitsi vaihda käyttäjää, pääsi sisäänkirjautumisruutuun jossa näkyvät kaikki käyttäjät. Kone toimii kai ihan normaalisti, ainakin sen mitä minä kokeilin.

Nyt tietysti joku sanoo että sehän on Win 7:n ominaisuus. Joo tunnustan, en ole lukenut muita manuaaleja kuin ne mitkä liittyy langattomiin verkkoihin. Nyt laite on jo joulupaperissa, joten ennen aattoa en siihen perehdy. Mutta jos joku viitsii auttaa ihan asiallisesti tämmöistä 4-kymppistä perheenisää joka ei todellakaan ole mikään mestari näiden laitteiden kanssa, niin olen kovasti kiitollinen.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu