Kertokaas käyttäjät kumpi "parempi" tai vakaampi käyttis. Mitä huonoa ja mitä hyvää näistä löytyy? Missä toinen toistaan parempi tai huonompi? Eikä sitten kiitos sellaista että windows pois ja tilalle linux. Vaan haluaisin näiden kahden välillä vertailua kiitos!
Mulla on P3 450 MHz 192Mt kone jossa olen käyttänyt molempia käyttiksiä. w2k toimii tarpeeksi ripeästi peruskäytössä kunhan siihen ei erehdy laittamaan ainakaan SP4:sta. Nyt koneessani on XP SP1:llä päivitettynä ja toimii hyvin. Kone ei juurikaan kaatuile, siis jos ei yritä mitään ennalta tuhoon tuomittua. Nopeuden suhteen ei ole ongelmia peruskäytössä, ottaen huomioon kokoonpanon. XP:ssä on joitakin käyttökelpoisia uusia ominaisuuksia joista pidän, joistain taas en, kuitenkin pidän XP:tä parempana. Oliko apua?
Xp on 2k paremmalla multimedia tuella ja paremmalla laitteistotuella. Tosin 2k SP4 tekee siitä melkein XP:n. Eipä noissa hirveästi ero ole.
Henkilökohtaisesti pidän w2k:sta.... Xp:ssä nyt ei peruskäytössä oo mitään parempaa kuin w2k:s paitsi pirusti kromia joka syö tehoja. Olen tossa opiskellut active directorya ja huomannut että xp ei oikein aina suostu w2k server ympäristössä toimimaan niinku pitäis....... Esimerkiksi logon scriptit ovat aika moisen sähläyksen takana
akukalle ei meil ainakaan töissä oo tullu mitään ongelmia noitten kanssa XP mulla käytössä. Tähänhän tulee nykyään ekana kaikki ajuripäivitykset sun muut. Ja kun on koneessa tehoja ni oha se hyvä näyttää kavereillekki kromilla