WII MODAUSAPUA TARVITAAN!

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi oQUERYo 15.09.2009.

1. oQUERYo

oQUERYo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa seuraavissa ongelmissa.

HBC-päivitysongelma
    Eli minulla on softmodattu wii ja kun yritän päivittää homebrew channeliä se lataa tarvittavan määrän dataa ja menee tilaan jossa pitäisi painaa 1-näppäintä mutta ohjaimeni ei suostu reagoimaan painallukseeni, missä vika? osaako joku auttaa?

USB-Loader-ongelma
    Sitten minulla on USB loader GX johon yritän ladata netistä coverin mutta tulee vain musta näyttö jossa Exeption DSI occurred ja paljon tekstiä.

Sitten kolmas ongelma, minun pitäisi asentaa IOS 222 (36 mixed with 37) minulla on oikea installeri, mutta asennusohjelman käynnistyttyä valitsen network install mutta siitä eteenpäin en pääse, näytössä lukee vain INITIALIZING NETWORK eikä pitkänkään odottelun jälkeen mitään tapahdu.

Wii 3.2e
    IOS249 (rev 10)

2.  
  3. JeAves

JeAves Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 18.09.2009
  4. oQUERYo

oQUERYo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hain Hackmii installerin ja yritin asentaa mutta käy niin että ohjainta ei taaskaan tunnisteta, näytössä lukee "To continue, press 1" mutta kun en pysty... Osaatko vielä auttaa?

5. oQUERYo

oQUERYo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt yritin myös päivittää firmwarea waninkoko's 4.1 firmware updaterillä, mutta taas... Initializing Network... ja vähän ajan päästä Exception DSI Occurred... Code Dump... yms...

Oisko mitää mahdollisuuksia poistaa kaikkia asennuksia ja asentaa kaikki uudestaan?

6. JeAves

JeAves Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerro mitä kaikkea olet asentanut. Onko netti wlan vai langallinen?

7. oQUERYo

oQUERYo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

Ja anteeksi kun kesti laittaa infoa, lomalla kun olin. Tosissaan haluan kyllä ongelmaan ratkaisun löytää.

Netti on langallinen, vaikka olen kyllä lukenut että wlan olisi huomattavasti parempi vaihtoehto.

Asennettu preloader, HBC, wad-installer ja wii on downgrade:ttu 3.4:sta 3.2:seen luotettavien ohjeiden mukaisesti.

8. JeAves

JeAves Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Entäs se Bootmii boot2? SE ON TÄRKEIN jos mahdollista! Ja päivitä se 4.1. Älä missään nimessä paivitä nintendon kautta kun se päivittää 4.2 joka estää homebrewit! Ja Coverflow on omasta mielestä paras usb loaderi. GOOGLE.

9. JeAves

JeAves Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko netti asetukset kunnossa wiin omissa asetuksissa? Ja uusin hackmii installer kannattaa taas hakea. http://www.bootmii.org/download/ . Eli olet 3.2e SM:ssä. 4.1e on oman kokemuksen mukaan paras. Itsellä ei mitään ongelmia minkään kanssa. 4.1 päivitystä ei saa tehdä enää vanhojen ohjeiden mukaisesti esim waninkoko 4.1 updaterilla koska nintendo on päivittänyt IOS:ejaan ja siitä seuraa et sun wiistä tulee kallis koriste. Offline asennus on järkevä tapa päivittää. Gbatemp.net sivustolla on kyllä sanottu että jos on asentanut IOS60v6174 etukäteen niin voi päivitellä netinkin kautta. Uusin IOS60v6400 brikkaa wiin jossa/johon asennetaan 4.0/4.1 system menu. Jos päätät päivittää löytyy uusi preloader --> http://webrewwii.blogspot.com/2009/10/preloader-030-installer-removal-tool-r4.html

Jaa tämä sivu