Niin, mistä mä löytäisin tllasen, kun en ole löytänyt.. Winamp rupee herjaa että wav kodekki puuttuu, kun yritän toistaa biisejä jotka on wav muodossa..
Eikös sen pitäis olla ihan winampissa sisällä? Mikä amppiversio on käytössä? Uudelleen asennus saattaisi auttaa, itelläni ainankin soi wawit ihan täysin winampilla.
WAV codekki on windowsissa ja varmasti winampissakin valmiina. Jos se on tosiaan AC3 niin sen AC3-kodekin saa tuolta AD:n ohjelmat osiosta. Kaipa WAV kodekkikin vois löytyä googlella mutta se tulee varmaan kaikissa käyttiksissä oletuksena mukana.
M$:n sivulta löyty tälläistä neuvoa. Itse sanoisin että tarkista tuolta Ohjauspanelin Äänilaitepuolesta että siellä on kaikissa valinnoissa oikea laite/ajuri valittuna.
Mulla on Enkku XP Pro joten käännän jotain sinnepäin tyyliin. 1. Ohjauspaneli 2. Äänet ja äänilaitteet 3. Laite välilehdeltä tarkista onko asennettu ääniajuri ja äänikodekki Oletko kokeillut poistaa äänikortin ajureita ja asentaa uusimpia uudestaan?
ääniajuri ja äänikodekki on asennettu juu. Tota ajureitten poistoo ja uudelleen asennusta vois koittaa..
Koita ymmärtääkö dBPowerAMP converteri sitä ja muunna esim lamen mp3:ksi. Noit on joskus vähän vaikeita kun sen wavin taakse voi piiloutua erikoisempia kodekkeja. Laatu tietenkin saattaa convertoinnissa hieman heiketä - ainakin teoriassa.
1.Mites Windows update...onko siellä mitään vapaehtoisia codec pakkeja? 2.Wintoosa osaa luonostaan toistaa WAV tiedostoja..toimisikohan XP:n korjausasennus. Se ei tarkoita kaiken menettämistä vaan se fiksaa sun systeemi tiedostot uusiksi jotta järjestelmät toimis taas. En vaan tiedä pistäiskö se tota WAV codekkia uusiksi.