Kysyisin että miten sen warrokissa saisi siinä kun on lentokoneessa niin laitettua kun lentää että se on ensimmäisestä persoonasta koska se olisi varmaan niin helpompaa lentää sitä lentokonetta ja ps. miten siinä voi lukittaa ke lentokoneen ja helikopterin ohjukset mutta enemmän haluaisin tietää miten pystyisi siinä lentokoneessa olla niin että näkee kaiken lentokoneen sisältä auttakaa minua DDD
v:llä saa säädettyä kuvakulmaa ja shiftistä lukittee ohjukset E: mikä lvl menossa? itse kyllästyin peliin 10lvl bugien takia ja aloitin xiittaamisen :9
Jooo huomasinkin heti kun menin pelaan sitä niin aloin painaa kaikkia nappuiloita niin kyllä sit opin sen DD mut mun ukkelin leveli on 11levelinen sun????? ja sen nimi on attepatte9
minkä takia kaikki kamut (suomalaiset) hakkeroivat ja eikä kerro muilla? onko Tyhmää jos hakkeroi Se on oma mielipie!
No jos pelissä käyttää koodeja niin sehän on merkki että ei osaa sitä, koska tarvitsee koodeja pärjätäkseen. Näin minä olen asian ajatellut.
Olen minäkin ajatellut samaa? mistä niitä saa onko ite jotekin hakkeroinut koodit vai onko se joku nappi
nyt hieman poikkean asiasta. onko tämä samanlainen ilmais peli kuin americas army? jos on mistä ladata, jos ei niin mikä on hinta karkealla arviolla?