Hei. En googlettelemalla löytänyt mistään apua tähän ongelmaa, saati sitten pelin sivuilta tai mIRC -kanavalta, jossa keskusteltiin henkeviä maailmanloppumisesta. Tässä linkki erroriin joka tulee, kun 100% Warhammer Online Age of Reckoningin open beta clientistä on ladattuna downloader.exe:llä. Olen koettanut ladata tiedostoja myös torrentilla, jolloin tulee erilainen ongelma kun koetan asentaa beta clienttiä, jonka mukaan tiedostot olisivat korruptoituneet(tämä). Vastauksella ei ole muuten kiirettä, mutta sunnuntaina alkaa open beta, johon mieluusti haluaisin mukaan . Tarkoitus on vielä C++ päivittää, josko tämä korjaisi ongelman, mutta jos ei, niin sitten kaipaan apua viisaammilta. P.S. C++ päivitin, ei vaikuttanut asiaan millään tapaa.
Jep eli jos Beta on niin en itse ainakaan ihmettele tuota erroria kaiketi pelin tekijät sen jossain vaiheessa korjaavat jos heidän päässä ongelmia.
Mutta ongelma kun ei ole heidän päässään, vaan minulla itselläni. Closed Beta on pyörinyt jo reilusti yli vuoden, joten eiköhän sieltä päästä ole viat korjattu jo useaan kertaan. Olen muuaaltakin kysellyt asiasta, eikä kukaan muu ole törmännyt asiaan. Sen vähän mitä jostain olen apua saanut .
Minulla samanlainen error paitsi että se tulee kun aloitan latausta. Ohitin sen ja lataus alkoi normaalisti, tuleekohan siitä sitten jotain ongelmia loppupuolella. Ja niin sunnuntaina tosiaan alkaa se Open Beta. EDIT: Eteni hyvin 5% saakka mutta sitten jos yritin ohittaa viesti tuli heti uudestaan ruutuun muutaman kerran ja sitten eteni.
Öhm. Hmm. Ongelma ratkaistu. Päivitin C++ kahteen kertaan, mutta ei tuntunut auttavan. Noh, useinhan se on niin, että kolmas kerta toden sanoo, ja luultavasti jotain apua oli myös siitä, että päivittäisin C++:n UUDEMPAAN enkä vahnempaan versioon... Että näin.
http://www.microsoft.com/downloads/...75-3b97-4ab7-a40d-3802b2af5fc2&DisplayLang=en Tuolla taisin itse päivittää.
Kiitos paljon. Toivottavasti päivityksen avulla pääsen sunnuntaina tekemään sen Chosenin. EDIT: Ei toiminut, noh, olihan se eri error. Minulla tulee siis: http://i59.photobucket.com/albums/g308/Chibito/ASSERTIONFAIL.png
Kuvasta päätellen sinulla on Vista. Suosittelen, että etsit Vista C++ päivitystä, ja koetat sillä. Pitäisi, huom, pitäisi toimia. Winukasta kun ei koskaan tiedä...
Juu mulla tulee saman tapasta erroria ja latasin mun Vista-64bit käyttikseen tuosta linkistä olevan uudemman version. Vanha oli joku vuoden 2005 paketti .. No toivotaa että mullaki alkaa nyt toimimaan. Muutes voiko Visual C++ 8.0 Runtime Setup Package (x64) vaikuttaa myös siihen, että tuostakin pitäisi olla uudempi versio?
mitä teen kun lataan warhammer onlinea aina kun lataan art.myp tiedostoa lpussa tullee että pitäs kokeilla uudelleen yrittämään,keskeytä lataus tai ohita tiedoston lataus