Warhammer 40 000 online

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi stargiver 26.08.2008.

1. stargiver

stargiver Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli olen itse vähän lueskellut g00glesta kyseisestä pelistä, mutta olen melko vähän saanut irti. Itse tulen varmasti ostamaan kyseisen vaikka henki menisi, mutta kuinka moni täällä on tekemässä saman? Olen itse pelannut kaikkki DoW sarjan pelit, ja pidän todella paljon ideasta. Ja se mitä sain netistä irti vaikutti ihan hienolta esim. se, että voit valloittaa kaupunkeja ystäviesi kanssa. Myös suojan merkitys vaikutti aika suurelta. Onko kellään mitään tietoa, koska peli saattaisi pamahtaa kaupan hyllyille, koska en oikean jaksa odottaa? Ja mikä tämän lähiaikoina ilmestyvä Warhammer Age of reckoning sitten on? Oletan, että se ei liity ollenkaan 40k:hon. Eli tänne vain sitten mielipiteitä ja muutakin keskustelua noista peleistä ;)

2.  
  3. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kaverin kanssa just hissan tunnilla puhuttiin noista :)

Warhammer 40K on vasta suunnittelupöydällä.

Ja se Age of Reckoning ( Warhammer Online) on jo tulossa lähiaikoina. Siinä on eri hahmoluokkia joilla voi pelata ja valloittaa kaupunkeja kavereitten kanssa yms. Kuulemma aika keskeneräisenä on tulossa kauppoihin, kaupunkeja puuttuu yms. Semmosta. Joku innokkaampi fani valaiskoon sitten enemmän ;)

Jaa tämä sivu