Ongelmani on se että en saa toimimaan kyseistä peliä netissä! olen asentanut tämän pelin ja päivittänyt se uusimmaksi mahdollesksi versioksi ja palomuurista olen säätänyt sen että peli pääsee ottamaan yhteyden nettiin... (Yksin peli toimii hyvin). MIllä erillisellä ohjelmalla voi etsiä servereitä kun gamespailla ja all seeing eyellä ei pysty??
siitä cd.keystä en tiedä...mutta sinne battle nettin ei saa yhteyttä ainakaan pelin kautta...Mitä pitäs tehdä?
Voisit koittaa ilman palomuuria kokonaan?Itselläni oli sama ongelma Diablo II:n kanssa viime vuonna, otin Windowsin palomuurin sekä Norton Firewallin pois päältä ja hyvin pelitti. Nyt toimii jostain kumman syystä firewallin kanssakin, ehkä Windowsin uudelleenasennuksella on jotain tekemistä sen kanssa?
juu...olen kokeillu jo ilman palomuuria ,mutta ei auta. peli vaan ilomottaa että ei saa yhteyttä battle nettiin, yrittä yhistää suoraan netistä.. tiedäkö mitään ohjelmia millä voi etti nuita warcraft servereitä että pääsisi pelaamaan...
Eipä ole tullut Warcraft 3:n perehdyttyä niin paljon, että tietäisin. Veikkaanpa, että Battle.net on ainoa keino pelata peliä netissä. IP-peli kaverin kanssa voi onnistua, ainakin toimii Diablo II:ssa.
mulla oli sama ongelma ku ei ollu oma cd-key.. eli ku asennat pelin niin muista käyttää cd:hen kuuluvaa cd keytä.. muuten se ei toimi ja warcraftiin ei vissiin voi muulla tavalla ettiä servereitä..