VSO ConvertXtoDvd

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Olzgu 11.04.2006.

1. Olzgu

Olzgu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietäskö kukaan miksi en saa tekstityksiä nuihin elokuviin kun muutan avin dvd:ksi? Ja olisko kellään serial key tähän ohjelmaan?

2.  
  3. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos kyseinen ohjelma on siis melkein täysi klooni DivxtoDVD:stä, niin voi olla, että tekstit ei ole .srt muodossa, tai sinulla on ilmainen kokeiluversio, joka ei tue tekstejä.

Kyllä jollakin varmaan on, mutta ei niitä täällä jaella. Säännöt (linkki allekirjoituksessani) kieltävät.

EDIT: typoa ja hienosäätöä...

Viimeksi muokattu: 11.04.2006
  4. janipa

janipa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on hieman ongelmia tämän ohjelman kanssa... Pitääkö minun koskea tv-formaatti asetuksiin, vai jätänkö ne oletukselle, joka on siis PAL. Entä tv-ruutu -asetukseen, joka on tällä hetkellä 4:3? Asetanko tv-ruudun sen mukaan, mikä minun telkkarini on (joka on normi 4:3), vai sen mukaan, missä formaatissa käännettävä videotiedosto on? Entä tv-formaatti, muutanko PAL:lia ja NTSC:tä käännettävän videotiedoston mukaan? Viimeaikoina on tullut sellaisia ongelmia, että videotiedosto pätkii kääntämisen jälkeen, vosiko johtua näistä asetuksista?
    Anteeksi jos viesti on sekava ja etukäteen jo kiitos avusta.

Edit. Pari lisäkysymystä, joihin tarvitsisin myös vastauksen: Käytän Verbatimin DVD+R 16x levyjä, poltot olen suorittanut 8x nopeudella, voiko tämä vaikuttaa nykimiseen? Soitin minulla on n. 2-3 vuotta vanha PS2, vaikuttaako?

Viimeksi muokattu: 17.09.2006
  5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    PAL tai NTSC asetus kannattaa pitää sen mukaan kummassa formaatissa elokuva alunperin on (saattaa aiheuttaa kuvan nykimistä, jos tekee PAL<->NTSC muunnoksen). Jos tuon kuvasuhteen haluaa välttämättä 4:3 niin sen voi niin laittaa.

Ja polttonopeudella ja levyillä on merkitystä. Tosin sekä video ja audio yleensä pätkivät, jos asema ei saa levyä luettua kunnolla.

Jaa tämä sivu