1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Voitteko auttaa

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi bob2000 17.10.2003.

  1. bob2000

    bob2000 Member

    Liittynyt:
    17.10.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    aina kun mä alan lataan jotakin niin se ei oikein aloita sitä. vaikka lähteitä on vaikka kuinka niin kaikissa lukee vaan että jonossa.
    ja sitten mitä se tarkoittaa kun tulee että mulla on LOWID.
    Entäs haittaako se kun mulla on ulkoinen palomuuri.
     
  2.  
  3. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kokeile tuota "hae viestejä" napukkaa tuolta sivun ylälaidasta :)

    "LowID"
    (tässä yks esimerkki:http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/52036)
     
  4. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    eli muuliako käyttelet?
    toi lowid on sulla alussa, en tiä pystyykö sitä jotenki huijaamaan...itte vaan joskus koitin tota, en oikee tykänny. Alkaako se lataa yhtään mitään? Entä mites upload?
    toi ohjelma vaatii kärsivällisyyttä..
     
  5. PK66

    PK66 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. Kyllähän se haittaa yleensä, että on palomuuri, varsinkin jos siihen ei ole asetettu muulille/donkkarille avointa porttia(yleensä 4662 TCP).
    2. muulin jonoissa pääsee etenemään parhaiten kun antaa muiden ladata sulta tavaraa, joten kannattaa olla kärsivällinen ja jakaa mitä on jaettavissa, myös muulin asetukset kannattaa laittaa niin, että ne sopii parhaiten oman liittymän nopeuteen.
    LOWID tarkoittaa sitä, että muut ei saa sun muuliis kunnolla yhteyttä, joten olet hiukan "pimennossa" verkossa. Siihen auttaa yleensä tuo 1. kohta...
     

Jaa tämä sivu