niin olen taistellut nyt jo jonkun aikaa cod 2 kanssa..... kun tuntuu että en osaa oikein laittaa kaikkii grafiikka asetuksia kohilleen toistensa kanssa kun tökkii vähän välii.. et jos joku voi laittaa näille tehoille parhaat/hyvimmännököset asetukset niin olis kiitollinen systeemi tiedot: processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.93 GHz Operating system: Windows XP (service Pack2) DirectX version: DirectX 9.0 tai parempi Grafiikkakortin tiedot: Processor: Geforce 6600 Video Bios version: 5.43.02.16 Bus: PCI Express x16 Memory: 256MB ForceWare version 94.24 TV Encoder Type: NVIDIA intergrated
Nojoo enpä oo ihan varma mikkä sopis parhaiten, yleensä oletus asetukset. ookko kokeillu? Mun kone on ehkä heikompi ku sun ja mulla on grafiikkasetukset: resoluutio: 1024x768 screen refresh rate: 75 aspect ratio: auto (kuvasuhde, ei liity grafiikkaan) texture filtering: bilinear rendering method preference: DirectX 7 sync every frame: no optimize for sli: no soften smoke edges: off noilla ainaki pitäis pyöriä ja vähän paremmillaki että kokeile vaikka nostaa texture filtering. edit:kyllä sulla varmaa pyöris jos laittaisit rendering method preference: directX 9
Kannattaa myös päivittää näytönohjaimen ajurit ja peli (versio 1.3). Consoleen voi myös kirjoittaa /cg_drawfps 1 ja /com_maxfps 125. Ensimmäinen käsky laittaa näkyviin ruudunpäivitysnopeuden eli FPS=(Frame Per Second). Jälkimmäinen taas laittaa maksimi FPS:n 125:een. Itse laittaisin Texture Settings-kohdasta tekstuurien laatua pienemmäksi, itselläni on yleensä "Texture resolution" High ja loput Normal. Loput asetukset laittaisin varmaan samalla tavalla kuin ylemmässä viestissa Taulu kertoi. Anti-aliasingia kannattaa myös laskea vaikka 2x.