Voinko luottaa tähän?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ToniA79 20.01.2007.

1. ToniA79

ToniA79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen jo vähän aikaa ajatellut hommaavani nettisivut itselleni. Ainoa huono asia on että en itse osaa tehdä sivuja,joten täytyisi löytää joku tekemään ne puolestani halvalla. Löysin yhden sivun joka tekisi ainakin omien lupaustensa mukaan halvalla,mutta ajattelin kysyä mitä olette mieltä että kannattaako luottaa www.finnetworks.net sivustoon ja antaa heidän tehdä minulle sivut?

Viimeksi muokattu: 20.01.2007
  2.  
  3. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    Kyllä tuo lupaavalta tuntuu. Tärkein on että yhteystiedot ovat saatavilla nopeasti ja niissä lukee uskottavat tiedot (kuten tuolla oli).

Muista, että tuolta saa vain sivupohjan, ei kotisivutilaa tai domain-tunnusta (ainakaan en huomannut). Jos omistat kuitenkin jossain tilaa, niin sitten sinne (tai pistät oman palvelimen pystyyn jos kaistaa riittää). Jos taas haluat päästä pienemmällä vaivalla, voit tuolta tilata web-hotellin ja domainin: http://www.puhtek.fi. Täällä tarkemmat tiedot hotelleista.

em. palvelu on luotettava ja todella hyvä, itse ostin sieltä yksityisen web-hotellin ja domainin.

Kun ottaa yksityishotellin vuosiveloituksella, se maksaa vain 2€/kk. Samanlaista hinta/laatusuhdetta et saa muualta. Sieltä löytyy myös sivupohjat mutta minä en niitä ottanut kun väänsin sivuni itse.

4. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    mitä finnetworksin porukkaan tulee niin yksi henkilö niistä on ikävä kyllä afterdawnin kautta tuttu, ehkä vuoden 2006 pahin peelo suomipuolella, hän pisti minulle mailia ja kehui kuinka hänellä ja kaverillaan on yli 10 nickiä afterdawnissa, no tietysti tällä hetkellä nämä nickit ovat bannattuja peeloilun ansiosta, että tälläinen yläasteella oleva peelo ainakin on tuolla "koodaamassa", varmaan photarit sun muut waretettua millä hommat tekeevät, koska harvemmalla 8-9 lk ikäisellä on aitoja lisenssejä niinkin kalliisiin softiin..

5. q-hub-op

q-hub-op Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Jannejt

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    vaikuttaa huomattavasti luotettavammalta, takana on yritys ja sen yhteystiedot :)

7. Nigel91

Nigel91 Guest

Hmm..

Olen hän jota sanot peeloksi.

Vaikka olenkin yläasteen viimeisellä vuodella, ei se tarkoita etteikö voisi olla taitoja. Minä en tee tilauksia vaan minua vanhemmat ystävät, jotka eivät ole enää yläasteikäsiä.

Koska tunnukseni silloin bannattiin minun ja kaverini pienehköstä "väittelystä" johtuen tein uuden tunnuksen ja sekin bannattiin, vaikka uuden tunnuksen viestit olivat asiallisia. Bannien syynä oli "vanha käyttäytyminen". Pidinkin pitkän tauon tällä foorumilla ja tein jälleen tunnuksen sitä varten, että saan kirjoitella tänne asiallisesti. On oma asiasi bannaatko tämänkin tunnuksen.

Ja tosiasiassa ei ole olemassa mitään kaksoistunnuksia, eikä ole koskaan ollutkaan.

Tosiasia vain on se, että usein yritykset ovat paljon kalliimpia kuin yksityiset, jotka eivät tee kyseistä hommaa elääkseen vaan harrastuksena. Yrityksien menot ovat suuret kun taas yksityisen menot ovat erittäin pienet.

Tosiasiassa en edes itse kirjoittanut tätä viestiä.

On olemassa muitakin ohjelmia, joilla pystyy tekemään ulkoasuja ja jos yksi sivuston omistajista on yläasteella, ei se tarkoita etteikö muut olisi vanhempia. Kyllä alle 18v ihmisellä voi hyvinkin olla varaa ostaa photoshop muutaman ihmisen avulla.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.01.2007
  8. Jannejt

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    homma on vain niin että tästä on keskusteltu staffia myöten ja sinä olet keskustellut monesti ja tietääkseni kata antoi jo ymmärtää mikä on meidän kanta täällä..
    mailit on tullut sinun omasta mailista johon muilla ei varmaan ole pääsyä, lisäksi ne on kirjoitettu siinä muodossa että kaverini (=kremo) teki sitä ja tätä.. 10-13 väitit mailissa teillä olevan tunnuksia ja minä en välitä oletko sinä sen kirjoittanut vai kaverisi, tunnus on henkilökohtainen eikä tälläinen 10-13 nickiä ja parilla kaverilla pääsy niihin ole enää luvallista!

no oli miten oli, jos näin on niin sitten en voi nytkään olla varma onko siellä N1X3 vai Kremo kirjoittamassa ja taidan päästää tämän lomille ja alkaa kytätä yhtäläisyyksiä uusien käyttäjien kohdalla, en halua tänne yhtään pelleilyä ja turhaa postailua, itse viime vuonna maineesi ansaitsit..

9. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    Jannejt, eikö olisi reilua antaa henkilölle tilaisuus näyttää kykenevänsä olemaan kunnolla? Mielestäni peelo vaikutti ihan järkevältä henkilöltä, ainakin tuon viestin perusteella. Muista en tiedä eikä se minua haittaa.

Eihän se minulta ole pois jos joku tuntematon bannataan, mutta itse ainakin antaisin mahdollisuuden. Tai sitten olen vain niin hyväuskoinen.. Tai jotain.

10. pirk

pirk Guest

Sehän on niin että modien ja staffin sana on täällä laki. muistan kyllä tuolta kaverilta tulleen aika moista huttua.

en haluu olla mikään tulevaisuuden/työn tuhoaja mutta kyllä on pakko myöntää että oikeia yritys tuntuu luotettavammalta kuin kolmen nuoren harrastustoiminta.

11. jokke70

jokke70 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    www.finnetworks.net
    Vilpittömästi toivotan onnea sekä menestystä yritykselle.
    Hieno juttu että nuoret yrittävät. Toivon mukaan rehellisin mielin.

Jaa tämä sivu