Oon kokeillu tolla OOk Video downloaderilla latailla YT.sta videoita ja olen kokeillu ties millä muullakin, mutta kun rupean lataamaan videota niin hetken päästä mozilla ilmoittaa että lataus valmis - eikä sen pitäisi ihan niin nopeasti ladata- ja tiedosto ei mene mihinkään koneelle, tai sitten se häviää samantien tai jotain, vaikka se kysyy joka kerta mihin ladataan nin silti, että en tajua... osaako joku kertoa miksi näin tapahtuu ??
Youtuben videot saat ladattua vaikka tämän kautta: http://www.savetube.com Siihen copy-pastella laitat kyseisen videon linkin, ja tallennat nimellä esim. video.flv Noita FLV-videoita voit katsella vaikkapa VLC Media Playerilla.
Aika näppärä ja ilmanen on: Ashampoo® ClipFinder (v1.14, 08/15/2007) The search engine for the most important video portals Find and immediately download videos from YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion and many more at the click of a mouse! http://www.ashampoo.com/frontend/products/php/product.php?session_langid=2&idstring=0055
Ei onnistu edelleen.. .. outoa, ennen kyllä toiminu, joop pystyn kyllä katteleen noita , kiitos vaan, täytyis saada selville että mikä tossa Mozillassa vaivaa, muutenkin netti ollu kyllä välillä vähän outo..?! Comodo on muuten mulla muurina mutta onko se sitten syyllinen, ainakaan DC++ ei oikein toimi. Edit: lueskelin tuolta että Youtubesta ei pysty enään lataileen videoita, meinaa tuolla ashampoollakaan ei onnistu, muualta onnistuu kylläkin.. mitähän tämäkin oikein on taas, eikä se vika ollu palomuurisssa.
Ok eli tähän asti olen kokeillut eri ohjelmilla saada videoita youtubesta koneelle. Ashampoo Clipfinder Mozillan Lisä osat, ook ja get video yms.. Savetube Eli näillä ei onnistu, mutta muualta onnistuu joitain ainakin, Tuntuu että noi ohjelmat ei lataa loppuun asti ja savetube ei löydä URL.. Voisko joku vahvistaa mikä on homman nimi nyt??!!
Olisko siellä tehty taas muutoksia jolla estävät videoiden siirron, mitään muuta ei nyt tule mieleen.
Noita viedodownloadereita pukkaa kuin sieniä sateella. Koska noi sivustot muuttaa systeemeitään, ettei tietty ohjelma tai plug-in enään toimi. Yks mihin nuo saittien estot eivät yllä. Ruudunkaappausohjelma. Kaapparissa voi resoluution, fps:n ja codecin valita haluamakseen talletukseen. Tosin jossain koneissa, jostain syystä, jokun saitin video voi muuttua diashowksi se toisto, kun kaappari pyörii taustalla. Loppuuko koneesta vaan tehot vai mikä on?