1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VobSub ei toimi...

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi kurki 09.12.2004.

  1. kurki

    kurki Member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Heippa!

    Olen tässä kuumeisesti yrittänyt saada tehtyä avi-elokuvista SVCD elokuvia ja apunani olen käyttänyt mm. tätä ohjetta: http://divxfinland.org/ohjeet/svcd/vcdohjeet.htm

    ohje oli varmasti hyvä ja toimiva, mut homma tökkää jo heti alkuunsa kun yritän avata VobSubin "DirectVobSub configurea" kuten ohjeessa käsketään tehdä. Avatessa tulee seuraavanlainen herjaus: "Virhe ladattaessa: dvobsub.ax" "tämän sovelluksen suorittamiseen tarvittavaa kirjastotiedostoa ei löydy" (ylhäällä siinä lukee RUNDDL)

    meikäläisellä ei todellakaan ole hajuakaan mitä pitäisi tehdä. Siksi toivonkin että joku auttaisi ongelmani kanssa. Olisin hyvin kiitollinen tästä! :)

    APUVA!
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2004
  2.  
  3. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. kurki

    kurki Member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon kokeillu jo useamman kerran asentaa sen VobSubin, mut ei mitää apua. Tuota toista ohjetta mitä suosittelit oon kokeillut kans joku aika sitten ja siinä tuli ongelmia lopussa... tosin voisin kokeilla sitä taas pitkästä aikaa.

    Kiitoksia joka tapauksessa neuvonnastasi!
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  6. kurki

    kurki Member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo kiitoksia Agent_007! Jollain on selvästi ollut sama ongelma. Tuosta löydän varmasti ratkaisun siihen.

    Kiittää ja kumartaa
     

Jaa tämä sivu