Voiko tollasen konvertoinnin tehdä? Ja jos voi niin millä? Katoin DVDRhelpistä, mutten löytänyt ohjeita vobin konvertoimiseksi suoraan MPEG2-muotoon.
Ei tule pikaisesti mieleen softaa, joka suotaisi ulos mpeg2:ta, mutta VobEdillä saa ulos audio ja video streamin. Seuraavat ohjeet tulee ulkomuistista, että pientä erilaisuutta voi olla, mutta proseduuri tulee selväksi. VobEdit -Avaa ensimmainen VOB -Paina Demux -Täppä kohtaan Demux coplete title set -Toinen Mpeg kohtaan Valinta OK. Sama homma ääniraidalle -Demux -Valitse ääniraita mikä mukkaan esim ifo edit kertoo selvästi mitä ääniraitoja ko VOB sisältävät. -Ja muista "Täppä kohtaan Demux coplete title set" No niin nyt ääni ja videoraita poissa vob:sta. mpeg2 muotoon voi muxata esim. TMPGENC:llä. MpegTools Simple muxing ja valitaan video ja ääniraita mukaan. Nyt noilla myllytyksillä mpeg2 muodossa saman tasoisena, kuin vob:ssa.
Kiitos! Hyviä neuvoja. Ainoa ongelma on se ettei äänet kuulu sen jälkeen kun olen ne muxinut TMPGenc:illä (mulla on versio 2.5+) MPEG2-muotoon. Kokeilin myös PCM-formaattia jolla ääni kyllä WAVina kuuluu, mutta TMPGenc ei tue tota Linear PCM-muotoa. Onko mulla joku simppeli perusasetus pielessä vai missä vika?