Osaisiko kukaan vastata toimiiko AMD sivuilta ladattava AMD DUAL-CORE OPTIMIZER Windows Vistassa 32bit.? Ajattelin josko tuo "päivitys" auttaisi ongelmaan kun esim. Medal Of Honor: Airborne (pelin takakannessa mainitaan että yhteensopiva xp/vista) ei oikein ota toimiakseen.. Siis peli käynnistyy normaalisti ja grafiikka näyttää hyvältä mutta peli nykii tasaisesti noin 2sek välein, eli kuva jumiutuu paikalleen hetkeksi.. Tätä siis tapahtuu koko pelaamisen ajan tasaisin väliajoin. Toisin sanoen peliä ei kyllä pysty tuon nykimisen takia kunnolla pelaamaan. Olen kokeillut muuttaa grafiikoita ristiin rastiin ilman minkäänlaista vaikutusta.. Näytönohjaimen ajurit olen päivittänyt,tosin niin etten ole vanhoja poistanut,vaan uudet ajurit vanhojen päälle. Myös olen pelin ominaisuudet välilehdeltä yhteensopivuus yrittänyt monta eri vaihtoehtoa,mutta ongelma jatkuu.Myös saatavilla olevat "patcit" olen asentanut peliin Olen soittanut ea:n tukeekin asiasta,laihoin tuloksin Koneen tehoistakaan tämä ei voi olla kiinni: AMD Athlon64 X2 5000+ Geforce 8600GT 3Gt muistia Vista home premium 32bit Kiitos avustuksesta asiaan!
Itse asiassa voi hyvin ollakkin kiinni koneen tehoista. Tuo näyttis ei ole mikään kauhean hyvä pyörittämään uusia pelejä. Vanhoihin peleihin se vielä sopii hyvin mutta ei uusiin, joten varmaan vaihtoon menee tuo näyttis.
Ei pitäisi olla kiinni koneen tehoista, että peli pätkii. Tuon näyttiksen pitäisi pyörittää peliä low-medium asetuksilla. Yritäppä poistaa vanhat ajurit ja asentaa uudet tilalle. Itse en koskaan oikeen ole pitänyt tuosta, että uudet ajurit asennettaisiin vanhojen päälle.
AMD Dual-core optimizer on tehty korjaamaan xp:n vikoja dual-core prosessorien kanssa joten sitä ei tarvii/ole tehty vistalle
Poistin aikaisemmat näyttisen päivitykset.Ja uusin päivitys ei asennu,tulee joku numerosarja virhekoodi."nykiminen" alkaa jo pelin valikkosivulla,jossa on liikkuvia kohteita.Ennen kuin edes pääsee varsinaisesti pelaamaan
Vielä tarkennusta pelionhelmaan,kun pelin lopettaa niin näytössä vilahtaa erivärisiä viivoja.Viivoja on muutamasta viiteen.Kun pelin on lopettanut kokonaan niin työpöydällä ei ole mitään viivoja näkyvillä,vilahtavat vain
Ajatko peliä XP yhteensopivuustilassa? Jos et, niin hiirukan kakkosnäppäimellä klikkaat pelin käynnistyskuvaketta ja valitset sieltä jostain ko. tilan. Itselläni ei ole Visvaa, joten tuon tarkemmin en ossaa kertua.
no mulla oli ongelmaa vistan kanssa ja se onnistui silla että päivitettiin uudet bios ohjaimet. jos ei muu auta nii kokeile ittekin samaa
Itse ostin kyseisen pelin, mutta vistan kanssa ei oikeen yhteistyö onnistunut joten vaihdoin XP:hen ja nyt toimii hyvin
Itselläni oli aikoinaan moisia ongelmia COD II:n kanssa. Loppujen lopuksi syynä oli reunanpehmennys, joka luultavasti söi tehoja enemmän laki salli. Tuskin kysymys tässä tapauksessa, mutta tuli vaan mieleen... Voi olla hyvinkin Vista-pohjaista vikaa...