Eli, aattelin nyt ostaa windows vistan vaikka itelläni onkin aika huono kone. Kannattaako ostaa se, jos pelaan pelejä ja muuta sellaista, vai kannattaako jäädä XP:hen ja käyttää sitä siihen asti kunnes ostan uuden koneen. Sitten vielä, minkä vistan tilaan, Home.. premium.. ultimate jne. tuo ultimate olis aika mukava mutta se taitaa tarvita 64bit prosessorin, vai? Kokoonpanoni: AMD Athlon(tm) XP 3000~2,2ghz 32-bit nVidia geForce 7600gs 256mb Ddr2 1536MB Ddr400mhz RAM Asus A7N8X2.0 Ja kovalevyt.. on maxtorin ulkonen, joka toimii ehkä, muista ei ole varmaa tietoa mikä merkki\jne.
Pysy vain XP:llä. Sit kun ostat uuden koneen nii Vista siihen ja Premium 32bittisenä on ehdoton valinta. Home on liian vaisu uudeksi järjestelmäksi ja Ultimate on ylihintainen. Jos ranteita pakottaa osta vain, varmasti pyörii tuolla hyvin, kun voi karsia näitä visuaalisii jutskii myös pois. Itse voisin ihan hyvin käyttää XPtä vielä, mutta kun uuden koneen ostin niin valinta oli selvä.
Pysy vielä Xp:ssä ... Vista ei ole pakko hankinta vaikka se hieno onkin. Sitten kun päivität koneen laita Vista
itse en edes suosittelisi vistaa, mulla on ja voin sanoo ettei oo mikään hyvä ainakaan mulla. mul on 3 peliä(2vistaa 1xp versio) ja kaiki kaatuu alle puolen tunnin, dvd:t näkyy ja toimii hyvin, mut pelit kaatuu esim halo2 sopii vistalle ja tehotkin riittää, mutta kaatuu silti eli voisitteko auttaa jos tiedätte keinon. kyseinen kone on kasattu fintekissä "pelikoneeksi" eli repikää siitä. on ollu 2kertaa huollossa(kerran pelien takia,ensimmäinen ajuripäivityksen takia) eikä mitään oo tapahtunu, paitsi tilaa on menny n60gt johonkin turhiin ohjelmiin.
aika lol player92. Syyhän on aina Microsoftin tuotteessa, kun pelit/ohjelmat eivät toimi. Väittäsin että komponentit on ongelmasi, jos kerran huoltoon asti olet kiikuttanut. Tai et vain osaa.
joo kun sain koneen ni ei ollu ku joku standardi wga näyttösovitin ei pystyny edes käynnistää ainuttakaan peliä. vistan peruspistemäärä oli 1 sillon nyt on 5.
no pientä korjausta kun kiireessä tuli vastattua. mulla ei ollu nettiä sillon koneella eli en voinu itte sitä etsiä ja fintekki tiesi ettei koneeseen tule nettiä(ainakaan aluksi) pieni unohdus, mutta ei haittaa. juffeon viestiin sanoisin että kyllä vika voi olla komponentissä, koska kaverini osti samasta liikkeestä xpkoneen n3-4 myöhemmin. ja sekin kaatuu oblivionin kohdalla samaan tapaan. epäilisin että nvidia 8600 sarjassa fintekillä on jotain vikaa.