Vista x64 Realtek 8185 WLAN ei toimi

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi aarol 12.01.2008.

1. aarol

aarol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taas tällanen vista ongelma. Olen asentanut nyt uudestaan Vista Ultimate x64 version ja edellinen asennus toimi ihan hyvin, muutamia pikku ongelmia lukuun ottamatta. Nyt uuden asennuksen myötä olisi myös tuo ZyXel G-302 WLAN PCI-kortti asennettava uudestaan. Myös edellisessä asennuksessa juuri tuo Realtekin 8185L -sirun ajurit aiheuttivat päänvaivaa, eikä vista asentunutkaan ilman että kortti oli otettu pois koneesta. Nyt kun olen laittanut WLAN-kortin takaisin, niin windowsin Laitehallinta näyttää tuon Realtek 8185 Extensible Wireless Device:n tuolla mutta siinnä kuvakkeessa on sellanen keltanen varoituskolmio. Laitteen Properties ikkunassa näkyy Device Status ruudussa Code 31.
    Sitte kun yrittää asentaa Realtekin sivuilta ladattuja ajureita, niin joko ei tapahdu mitään eli ei toimi tai kone kaatuu kokonaan. Käyttiksenä on siis Windows Vista Ultimate x64 ja kortti on ZyXel G-302.
    Kiitos vastauksista!!

2.  
  3. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. aarol

aarol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo ei lupaakkaan, mutta ennen uudelleen asennusta olin kuitenkin saanut sen kortin toimimaan, vaikkakin silloinkin oli kai aikamoista säätämistä. Koitan nyt noita www.realtek.com.tw :stä ladattuja ajureita. Toivottavasti saan toimimaan. Kiitos avusta, laitan kohta tuloksia. :)
    Ei ainakaan näillä: Windows 64-bit driver ja Auto installation program (support Vista 64 and Vista) toiminu, mutta lataan vielä ton ylimmän (UI Package and driver (support Win98WinMEWin2KWinXPVista) XP ver.1097), vaikka ne kaikki taitaa oikeesti olla ihan samat ajurit, erilaiset pakkaukset vaan. Kun koitin asentaa tota äsken ladattua, niin vinukka ilmotti vaan, että "The best driver software for your device is already installed.", eli juuri noita ajureita olen koittanut. Lisää ideoita :? Kiitos!

Viimeksi muokattu: 12.01.2008
  5. aarol

aarol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos kiitos !! Nyt toimii! :DD Toi UI Package:lla asennus auttoi selvittämään tän. Olipa kummallista :eek: Mutta kiitos paljon vielä kerran!:)

Jaa tämä sivu