Vista + SP1???

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi dxmaze 26.03.2008.

1. dxmaze

dxmaze Guest

Nyt kun vistan sp1:nen on julkaistu ainakin englanninkielisenä ja mulla on vista ultimaten englannin kielinen versio, mikä on päivitetty suomenkieliseksi, niin voiko tähän vistaan asentaa sen? Kiitos jos joku osaisi vastata!!!

2.  
  3. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Jos olen käsittänyt oikein, voit päivittää mikäli ensin poistaa ne kielipaketit jotka eroavat näistä 5 kielestä, jota nyt julkaistu SP1 paketti tukee. Eli siis suomi yms. pois ennen päivitystä. Viisaammat korjannevat.

Viimeksi muokattu: 26.03.2008
  4. dxmaze

dxmaze Guest

Juu voi olla, et en lähde poistelemaan kielipakettia. Vähän niinkuin turhaa vaivaa. No toiv. huhtikuussa julkaistava suomi sp1 asentuu ongelmitta, kun hieman mietityttää ku enkku on pohjalla ja Suomi paketti päällä. Joku ristiriita siihen kuitenkin tulee...

5. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Joo, parempi kenties odotella. Tuleva useamman kielen paketti lie asentuu ongelmitta. Ainakin pitäisi, kai...

6. Vigilante

Vigilante Guest

mulla kans enkku ultimate ja nykäsin SP1:n sisään ilman et kielipaketteja oli asennettuna. Myöhemmin sit tarvitsin tiettyjen ohjelmien valikoiden suomenkielisiä nimiä ja asensin isommin ajattelematta suomen kielipaketin ja hyvin on pelannu.

7. Heelo

Heelo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun vista umate on kiinaks asennettu ja käytän sitä englannin kielipaketilla. Ei asennu sp1, ei ole saatavilla kiinaks. Japaniks kylläkin. Pitännee jyrätä kiinavista ja pistää enkku huuveriin.

Viimeksi muokattu: 29.03.2008
  8. tiivetto

tiivetto Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä siinä SP1:ssä on niin kiehtovaa, että se pitäisi saada nyt tai heti?

9. Gigabit

Gigabit Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoitatko, että suomenkielipaketti toimii SP1:sen kanssa moitteitta?

Sori, jos kysymys kuulostaa tyhmältä, mutta en halua sekoittaa Vistaa :D.

10. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Niin onhan se kuitenkin ollut jo jonkin aikaa ulkona, siis näille viidelle pääkielelle että sitä mielellään ottaisi ne luvatut parannukset. Toki, jaksaahan tuota odottaa.

Jaa tämä sivu