Kokosin tänään uuden koneen. Kaikki toimi muutamia tunteja ihan mukavasti, kunnes kone kaatui Alcohol 120 % ohjelmaa asennettaessa. Kone ei suostu enää käynnistymään edes vikasietotilassa, vaan vilauttaa blue screeniä ja boottaa. Lämpötiloja kattelin just vähän ennen onnettomuutta, olivat luokkaa 30-40 C. Memtest-86 ei ainakaan toistaiseksi ole löytänyt muistikammoista vikaa. Kokoonpano: Asus M2N4-SLI, AMD Athlon 64 X2 Boxed 3800+, Club3D HD2400Pro PCI-E 256MB, Kingston 2x1024MB ValueRAM CL5 667MHz DDR2.
Itse itselleni vastaten. Ongelma oli siinä, etten ollut huomannut tarkistaa Alcohol 120% Vista-yhteensopivuutta. Minulla ei näköjään ollut ihan uusinta versiota. Kävin hakemassa uusimman version ohjelmasta (tai itse asiassa vaihdoin Alcohol 52%:iin), ja ongelma korjaantui. Koneen sain käyntiin käyttämällä Windowsin asennuslevyä ja sieltä asennuksen korjauksesta löytyvää aikaisemman tilan palautustoimintoa.
Itsellä tällä hetkellä sama ongelma samasta jutusta riippuen. (Alcohol 120%). Täytyykin koittaa tuota asennuslevyjuttua. Toivottavasti onnistuu.. EDIT: En osaa :/ Voisiko joku ihan kädestä pitäen auttaa miten pääsen tuonne asennuslevylle.. mennäänkö sinne esim BIOS:n kautta vai kuinka?
en taida ihan käestä pitäen alkaa, mutta vinkin voin antaa: sitä pitää bootata sillä cd asemalla, eli mennä biosiin ja muuttaa bootti valikkoa tai mennä suoraan boottivalikkoon. biosiin pääsee yleensä dellistä tai F1. boottivalikko vaihtelee F3:sta F9:ään, voi se olla myös F12. itellä se o F3