Vista 64 näytönohjain ongelma?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi kaatis 29.09.2008.

1. kaatis

kaatis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs tälläinen probleema asensin vista 64 ei ongelmia, mutta kun asensin näytönohjaimen ajurit niin eipäs enää vista aukeakkaan. Olen koeillut eri ajureita ei auta ,kun poistan ajurit niin vista toimii.Voiko näytönohjain olla rikki?

2.  
  3. joni93

joni93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ootko varmasti asentanu 64 bit ajurit? mikä näyttis ja mikä versio ajureista sul oli käytös?

4. kaatis

kaatis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    näyttis: on MSI
    NX8800GT-T2D512E-OC
    NVIDIA_175.16_Vista64Bit.zip tommoista ajuria olen kokeillut

5. spotless

spotless Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    koita käynnistää vista vikasietotilassa ja poistaa nuo ajurit siellä.

Vai tuleeko siitä näyttiksestä kuvaa laisinkaan enää ulos?

6. margus

margus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samanlasia vikoja mullakin. Mut mulla vääntää resoluutionkin aivan perseeksi ku asentaa ne ajurit. Oon kokeillu kaikkia ajureita melkein. Ennen toimi täydellisesti ajureilla kuin ajureilla.

Intel Q9300. Abit IP35-E. Club 3D Geforce 9800GX2. 4G A-data. 750G Samsung. NZXT Hush.

7. joni93

joni93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
    ootko kokeillu tosta ettii niitä ajureit vai? jos et niin täs ohje vaikka ymmärtäisit ehkä ilmankin :) eli
    product type: GeForce
    Product Series: 8 Series
    operating system: sun tapauksessa vista 64bit.
    language English US ja sit search
    tän jälkeen aukee palkki jossa lukee uusien ajureiden tiedot. painat vaan rastin siihen i accept lisensed...blaablaablaa ja sit download. se lataa sen sun koneelle. sitten muuta kun avaat sen ja asennat uudet ajurit. It Should work, or shouldn't it? :)PS. marcus voi kokeilla samaa mutta laita series kohtaa 9 ja sit valittet käyttiksen oikein :) TYPO*

Viimeksi muokattu: 04.10.2008
  8. matsbu

matsbu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minulla myös tuo näytönohjaimen ajuri ongelma.
    aiemmin toimi nykyään ei. koittanut monia ajureita uusia ja vanhoja. korttina nvidia 8800gt.
    koneen kun käynnistää vista latautuu mutta näyttöön ilmoitus ei signaalia, kun irroittaa näytön kaapelin ja kytkee uudestaan kuva palaa mutta resona 1024x768 ja jos tuota muuttaa isommaksi näyttö pimenee.
    windowsin "omilla ajureilla" toimii reson vaihto mutta pelit tai mitkään muut ei toimi koska korttia ei ole asennettu...

koneessa myös xp eikä mitään ongelmia...
    jostain lueskelin että vista ja nvidia ei olisi oikein yhteen sopivia. olisi kiva tietää ratkaisu ongelmaan.
    xp nyt käytössä koska vistan 1024x768 resoluution käyttö alkoi tökkiin :)

9. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko Vistassa kaikki uusimmat päivitykset? Aika vasta tuli päivitys joka korjasi Nvidian näyttisten ongelmia paljon, itsellä loppui ainakin näyttiksestä johtuva temppuilu.

10. Jigger

Jigger Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko muilla ollut ongelmia uusimpien nvidia ajureiden asennuksen kanssa sigun käyttiksen kanssa? Itsellä ei uusimpien asennus mene kuin puoleen väliin ja kestää kauan, kunnes ilmoittaa vaan ettei asentanut mitään.

11. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No oletko ohjauspaneelista katsonut asentuvatko ne ajurit kuitenkin? Itsellänikin asennus menee uusimpien kanssa kuten sinulla, kuitenkin asentuvat täysin. Varmaan joku vika asennus ohjelmassa, johtunee siitä että niiden matkassa tulee myös Physx ajurit.

12. Jigger

Jigger Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, ajurit näkyivät ohjauspaneelissa, josta ne myös poistin, oletin tietenkin että ajurit eivät olleet asentuneet oikein. Pitääpä koittaa että toimiiko ne sittenkin.

13. matsbu

matsbu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kokeilin taas vistaa ja edelleenkin sama ongelma.
    vista on päivitetty automaattiset aina päällä...
    ja mulla kyllä asentuu ajurit normaalisti ja kaikki toimiii mutta resona tuo 1024x768 tai pienempi. aika ihmeellinen kun vista toimi aiemmin ihan ok mutta sitten siihen tuli ilmeisesti joku päivitys ja lakkas toimimasta ,ajureita kun en siinä välissä vaihtanut tai muutakaan..

14. Persojet

Persojet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla oli ton 64-bit vistan kaa sillee et piti nollaa bios ennen ku rupes rullaa, ei kyllä mitään hajua miksi mutta niin se alko toimii

Jaa tämä sivu