Viruksen W32.Beagle saastuttamia s-posteja

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ajs 04.05.2004.

1. ajs

ajs Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pyysin aikoinaan tarjouksen eräältä matkailuyrittäjältä, jolloin ilmoitin heille sähköpostiosoitteeni. Kun sain ensimmäisen saastuneen s-postin heiltä, ilmoitin siittä ja pyysin poistamaan osoitteeni luettelosta. Kului kolme viikkoa ja nyt niitä tulee päivittäin. Olen soittanut sinne jo kaksi kertaa, enkä viimeisellä kerralla ollut enää niin ystävällinen ja ymmärtäväinen. Lupasivat taas hoitaa asian kuntoon, mutta viestien tulo sen kun jatkuu.. Viimeisimpänä ko. viruksesta uusin z-variantti, jota norton 2004 ei päivitystenkään jälkeen tunnistanut, tajusin sentään lähettäjän nimestä varoa liitetiedostoa..
    Eli kysymys onkin, että mitä konsteja on tuollaista firmaa vastaan, että tuo viruksen tai tässä tapauksessa madon levittäminen loppuisi..? ISP, Viestintävirasto tai vastaavaa..?
    Koska useammista yhteydenotoista huolimatta saastunutta konetta ei puhdisteta tai eroteta verkosta, touhu alkaa olemaan jo aikamoista piittaamattomuutta!
    Eipä kyllä anna yrityksestä hyvää kuvaa asiakkaille kun jatkuvasti tulee sontaa koneelle.. Ja firman asiakkaista suurin osa on ulkomaalaisia isoja yrityksiä..

2.  
  3. .W.

.W. Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ongelman mutta on jo siinä, että se ei välttämättä tule sieltä ko firmasta enään ne postit, toi prkln virus/mato/mikä lie näjemmä osaa vaihtaa ton oson..
    Mulle tulee yhteen osoitteeseen jatkuvasti kanssa tota postia, vaikka koskaan kenellekkään ja mihinkään en tota osoa oo antanu, ja aina joko yhdeltä tuntemattomalta nais ihmiseltä muka tai mail daemon systemsiltä..
    Junk Mailiin vaan..

Ja täällä töissä samaa ongelmaa oon puinu paljon..

edit: viimisin kappale

Viimeksi muokattu: 04.05.2004

Jaa tämä sivu