Tälläinen viesti tulee joidenkin leffojen kohdalla: AVI: Variable bitrate (VBR) audio detected. VBR audio in AVI is non-standard and you may encounter sync errors up to 34688ms when attempting to extract WAV filer or processing the audio in Direct Stream Copy mode. Full Processing mode is recommended to decompress or recompress the audio (bitrate: 120.8+-9.9kpbs) ja kun tämä viesti tulee ja elokuvan polttaa niin äänet ei mene kohilleen :/ Että tietäisikö joku miten tämän ongelman voi poistaa?
Joo se on käytössä, siis toi teksti tulee ku sen avi videon lisää sinne ni saman tien iskee ton tekstin.
Kiitos, mutta tässä minun tapauksessa ei tule tuohon loppuun yes tai no vaihtoehtoja... ja muutenkin en löydä tuolta mistään tuota Stream saraketta ja sieltä sitten pitäisi löytyä vielä Stream list..
Jos joku tietää paremman ohjelman jolla saa kiinteet tekstit niin kertokaa ihmeessä tai ohjelman jossa ei tulisi tälläistä probleemaa :/
Virtualdubmod, tavallisella virtualdub:illa ei kannata VBR ääniin koskea. EDIT: http://www.nefernetti.com/divx-kiinteet-tekstit.htm ohje vielä noihin kiinteisiin teksteihin.
Menevät ne äänet VDM:kin pieleen.Ja silloin minä otin NanDubin auki ja ääniraita irti ja uudestaan kiinni ni jopas oli kohillaan... Mutta monet ovat konstit sano..
Joo oon huomannu et kyl toi homma kusee aika hyvi kyl välil ton äänen ja kuvan kans, mut tuol nefernetin kiinteet tekstit oppaan iha alhaalla kerrotaan et miten sen sais sit hoidettuu jos ei synkkaa noi äänet.. Mut kyllä silti ongelmia on
Joo no nyt onnistuu toi Nandub on hyvä ja nopea ohjelma Onko jollain tietoa vaan että mikä menee mulla vikaan ku käännän ipod videoralla avin mpeg4 muotoon niin tulee äänet pikkasen jäljessä